września 14, 2015

~141 Znajdź kogoś, kto...

Tak na dobry początek roku szkolnego (a właściwie mamy już połowę września, ale ten czas leci) postanowiłam co jakiś czas zamieszczać komiksy związane z moim "przygotowywaniem się" do matury, problemy uczniów i takie tam. Ogólnie to wpadłam na zwariowany pomysł i postanowiłam, że chcę iść na weterynarię. Pewnie się zdziwicie: "Jak to możliwe, żeby humanistka szła na biologiczno-chemiczne studia?", ale tak szczerze, to ja też trochę tego nie rozumiem. Jeżeli się uda, to w tym roku zdam sobie podstawy, rozszerzony angielski, może rozszerzony polski lub wos, ale przede wszystkim spróbuję z biologią, a za rok chemia. Jeśli się nie uda, to nic się nie dzieje, pójdę na grafikę komputerową, a jeśli się uda, to na ukochaną weterynarię. ♥ Pamiętam, że jako mała dziewczynka powtarzałam sobie, że zostanę lekarzem weterynarii w Australii, a tu proszę, na wakacjach coś we mnie pękło i znowu mam tego chcę. Tak naprawdę po takiej maturze nie widzę siebie nigdzie indziej, tylko na weterynarii, lub, jak wspomniałam, na grafice.
Ale to tylko plany, sama się jeszcze nie zdecydowałam. Darowałam sobie te dwa lata w liceum, nie uczyłam się zbyt chętnie. Udawało mi się tak w miarę dobrze przejść z klasy do klasy, bo szybko wszystko zapamiętywałam. Myślę, że nic nie jest stracone, jeśli się tego mocno pragnie, nawet jeśli obudzimy się tak późno, jak ja. Chciałabym sobie zrobić rok przerwy, podróżować i uczyć się biolci i chemii. 
Dobra, dobra, koniec tych planów, dość o mnie! 
Znajdź kogoś, kto...

Każdy z nas pragnie mieć wspaniałych przyjaciół, którzy będą z nami zawsze. Już w dzieciństwie szukamy pomocy u kogoś w zdobyciu ukochanej zabawki, czy kupnie na spółkę chipsów w sklepiku. Wbrew pozorom, termin przyjaciel w późniejszym czasie wcale nie traci na wartości. Czasami jednak bywa tak, że nie traktujemy kogoś, jak przyjaciela, tylko oczekujemy od niego zbyt dużo i nie dajemy nic w zamian. Każdy z nas chce znaleźć kogoś takiego, kto będzie się z nami śmiał i płakał. Jak to brzmi tekst słynnej piosenki z czołówki "Przyjaciół":


To tak, jakbyś zawsze ciągnął na drugim biegu
To zdecydowanie nie był twój dzień, twój tydzień
Twój miesiąc, a nawet cały rok, ale ja...

Zawsze będę przy tobie
Kiedy znów rozpęta się burza
Zawsze będę przy tobie
Tak jak byłem cały ten czas
Zawsze będę przy tobie
Bo ty też jesteś przy mnie

Albo "Lifesaver" Sunrise Avenue:


Czy nigdy nie czujesz się zmęczony 
mierzeniem się z moimi pożarami
Nie potrzebuję teraz nikogo, poza tobą
Więc mówię

Oh, mój przyjacielu, wyciągasz do mnie rękę
Chwytam się jej jak wiosła, kiedy jestem na dnie
Hej, ratowniku, tonę w rozpaczy
Ale ty walczysz dla mnie do samego końca
Wyciągasz mnie na ląd i ratujesz kolejny raz

Albo najbardziej pozytywna postać z kreskówki, jaką była Pinkie Pie:


Są dni, kiedy czujesz się okropnie... Tak bardzo samotnie!
A ja udowodnię, że wcale nie jest jeszcze tak źle!
Jedna rzecz mnie tak uszczęśliwia.. I życiu wręcz daje sens!
Na twarzach przyjaciół uśmiechy chcę mieć... Co dzień!

Wiele jest piosenek o przyjaźni, niektóre są zabawne, inne podniosłe, jeszcze inne bardzo smutne. Jedni tracą przyjaciół, inni zyskują. Jednak fajnie jest mieć kogoś takiego, na kogo możemy zawsze liczyć. Nawet jeśli ciągle stroimy fochy i wydaje nam się, że wszystko jest przeciwko nam, to jednak przyjaciel potrafi rozjaśnić dzień.
Nawet jeżeli jesteśmy samotnikami z wyboru, na pewno kiedyś znajdziemy kogoś, kto. :)
 A teraz pora na stylizację!











  
bralet - sh
sweater - sh
shorts - F&F

18 komentarzy:

  1. stylizacja świetna, a komiks- przegenialny!! :D
    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Great look! You look so adorable!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie napisany post, super stylizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko zawsze warto mieć kogoś do wsparcia. Świetna grafika i zdjecia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Optymistyczny wpis :)
    Świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  8. you really had a super cute blog. i follow your blog... i hope you follow back :)

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.2016handbag.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Optymizm przede wszystkim!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, mają w sobie jeszcze taki letni klimat, aż się uśmiech wkradł na twarzy ;) Tak, każdy potrzebuje przyjaciela, nawet jeśli na ogół woli spędzać czas samotnie. Ale w końcu nadchodzi moment, w którym potrzebujemy kogoś, kto po prostu byłby obok i przyjaciel staje się naszą podporą. Dlatego myślę, że o prawdziwą przyjaźń zawsze warto walczyć.
    Wpadnę, gdy pojawi się nowy wpis, a tymczasem zapraszam do mnie:

    www.faiithfully.blogspot.com

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny wpis i stylizacje, pozdrawiam cieplutko ;]
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Też przygotowuję się do matury w tym roku, ale jestem na humanie, a wybieram się na japonistykę, więc raczej bez takich przyrodniczych szaleństw. Trzymam za Ciebie kciuki!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do matury mam jeszcze sporo czasu. Już terasz podchodzę jednak do niej bardzo delikatnie. Jak się uda zdać to dobrze. Jak nie to świat się nie zawali. Bardziej zależy mi na egzaminie zawodowym. Bardzo ładna wakacyjna stylizacja.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek

Anna Sitek
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog