września 28, 2015

~144 Jak ocieplić swój dzień?

Witajcie! Niestety przeziębiłam się i siedzę w domu z katarem. Ciągle kicham, boli mnie gardło i jest mi zimno. Czyli ogólnie, nie czuję się zbyt fajnie. Bardzo nie lubię być chora, chyba jak każdy. Wypiłam już nawet cztery herbaty i ciągle czuję się źle! Postanowiłam, że napiszę notkę, o tematyce, której dawno tutaj nie było. A więc zapraszam do kilku porad, jak ocieplić dzień w te chłodne, jesienne dni!

Jedzenie zawsze poprawia humor, zwłaszcza to smaczne. Nawet, gdy nie ma ładnej pogody, warto jest kupić sobie coś pysznego. Zjeść pizzę ze znajomymi, czy ciastka w cukierni. I nie ma co mówić, że jest się na diecie. Idzie zima!

 No właśnie! Ciepłe kolory np. na paznokciach od razu ocieplają otoczenie. Po co malować je na niebiesko, skoro mamy w pobliżu także ciepły pomarańcz? Chociaż to nie ogrzeje nas tak samo, jak ciepły płomień z kominka, to i tak warto!

 Może to zabawnie brzmi, ale dobrze wybrany zeszyt, to wesoły zeszyt! A tak na poważnie, to ja wolę pisać w przyjaźnie wyglądającym zeszycie, niż w takim zimnym, bez żadnego radosnego wzorku.
 Elegancki, czarny długopis? Czemu nie! Ale jeśli możemy, wybierzmy także bardziej kolorowy z jakimś zabawnym wzorem.
 Noce są już bardzo chłodne. Zatem musimy zaopatrzyć się w świeczki zapachowe, które są niezbędnym elementem każdego, chłodnego wieczoru. Gdy siedzimy skuleni pod kocem, popijając herbatkę, unoszący się zapach świeczki z pewnością poprawi nam nastrój.
 Nawet jeżeli naszym ulubionym kolorem jest biel i czerń, czasami warto jest z niego zrezygnować. Gdy ktoś patrzy na takie kolory, od razu robi mu się chłodno i nabiera dystansu do naszej koszulki! Czemu więc nie ocieplić trochę dnia i ubrać coś weselszego?
 Możliwe, że opalenizna jeszcze Wam nie zeszła, ale i tak warto zaopatrzyć się w samoopalacz. ;) Chociaż ja lubię chłodny alabaster na mojej skórze i twarzy, to czasami jednak wolę być trochę opalona.
 Od zawsze kwiaty kojarzą nam się z ciepłem i słońcem. Zatem załóżmy jutro kwiecisty dodatek we włosy, koszulkę, sukienkę, czy coś innego. Od razu poprawi nam się humor. ;)
 Nic tak nie potrafi ocieplić dnia, jak granie na gitarze, śpiewanie, bieganie, rysowanie, czy pisanie notki. ;) Nie zapominajmy o swoich pasjach! Nawet w biegu, nawet jeśli jutro mamy sprawdzian (no chyba, że nic na niego nie umiemy, to lepiej jest się trochę pouczyć).
No i oczywiście pamiętajmy o ciepłej herbatce, kawce, kocyku, ocieplanych skarpetkach i sweterkach! Chłodne dni dopiero się zaczynają, a ja już chciałabym wrócić do wakacji.

 I na koniec dodaję jeszcze kolejny rysunek z mojej maturalnej serii. :D Jutro oddaję deklaracje maturalne, i teraz mam dylemat, co tu zdawać? Dlaczego dorosłe życie jest takie trudne?

19 komentarzy:

  1. Fajne porady :) lubię nosić ciepłe kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, ciepłe kolory zupełnie zmieniają nastawienie do wszystkiego! Pięknie rysujesz! *O*

    Brakuje mi 3 obserwatorów do wymarzonego celu, jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzo miło. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :) bardzo przydatne porady z których na pewno w tą jesień i zime skorzystam :D
    zapraszam do mnie http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm donuty ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi do szczęścia wystarczy cytrynowa herbata ♥♥♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi do szczęścia wystarczy filiżanka cytrynowej herbaty. ♥♥♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rady, coś w nich jest :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia! Moje przeziebienie wlasnie mija! :)

    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim wracaj do zdrowia! Kocyk i ciepła herbata z miodem i
    cytryną na pewno w tym pomogą :) polecam też jeść czosnek :)
    co do sposobów- naprawdę świetne, nie pomyślałam np. o paznokciach które
    naprawdę mogą dać ciepły efekt :) większość jest wprost stworzona dla mnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady. Niby nic, a jednak. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły! Mnie najbardziej ciekawi, dlaczego ludzie noszą ciemne i szare kolory zimą, jak ja właśnie najchętniej wtedy nosiłabym żywe i wiosenne barwy, żeby jakoś umilić sobie okres zimy :)
    Widzę, że także u Ciebie na paznokciach zagościł wiosenny trawiasty kolor! :)

    Zapraszam do siebie, ja już obserwuję! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły :)! A te rysunki... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje sposoby na ciepło to ciepły kocyk, ciepła herbata i ciepły kot! ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie przepadam za ciepłymi kolorami :P pięknie rysujesz, też kocham malować ale w maturalnej klasie mało czasu ;/ ja zdaję historię sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również siedzę teraz chora :( Ostatnio zaniedbałam rysowanie, nic mi się nie chce.. Ślicznie rysujesz :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje, kolory zawsze dodają nam takie innego ciepła
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek aka ladyaria

Anna Sitek aka ladyaria
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog