listopada 08, 2015

~151 Post po domowemu - kosmetykowo #1

Witajcie! Każdy już wie, że w Rossmannie zaczęła się promocja -49% na kosmetyki. Teraz trwa promocja na produkty do oczu, eyelinery, tusze do rzęs, cienie do powiek. W tym poście pokażę Wam, co udało mi się upolować podczas promocji na kosmetyki do paznokci i ust.




Ta paletka należy do mojej siostry, ale stwierdziłam, że muszę ją Wam pokazać! Jest genialna! Pachnie nawet czekoladą. Czyż to nie jest najlepsze połączenie?




 Balsam do ust o cudownym, truskawkowym zapachu za około 6 złotych.



 Szminka z Miss Sporty w klasycznym, czerwonym kolorze za 5 złotych.



Tak wygląda matowy lakier, który kupiłam. Moim zdaniem wygląda świetnie, całkiem inaczej, niż zwykły, błyszczący lakier. Szczerze powiedziawszy znudziły mnie już połyskliwe lakiery.


Lakier z Maybelline kupiłam z ciekawości. Bez promocji kosztował 17 złotych, ale ja kupiłam go za około 8 złotych. Kolor bardzo mi się podoba, jestem ciekawa, czy przetrwa 7 dni na moich paznokciach.





Od dziecka mam bardzo cienkie i rzadkie włosy, dlatego postanowiłam wznowić kurację mającą na celu przyśpieszenie ich wzrostu. Nie wiem czy to coś da, osobiście średnio ufam takim kosmetykom, ale stwierdziłam, że warto spróbować. Oczywiście podzielę się moimi spostrzeżeniami na blogu. Tonik firmy Novoxidyl powinno się używać z szamponem, który używałam kiedyś, ale nie zauważyłam zbyt dużej poprawy. Może za szybko z niego zrezygnowałam? Tonik powinno się używać dwa razy dziennie, ale mi wystarcza używanie go raz lub nawet co drugi dzień, ponieważ natłuszcza włosy. Nakłada się go dzięki specjalnie do tego przystosowanej końcówce.



Ziaja jest chyba moją ulubioną firmą kosmetyczną. Jest tania i ogólnodostępna. Dlatego stwierdziłam, że z chęcią spróbuję także szamponu. Nie widziałam sensu wydawać 40 złotych na szampon o podobnym działaniu, skoro mogę dostać tańszy!


 Ten żel do mycia twarzy kupiłam już jakiś czas temu i moim zdaniem bardzo dobrze się sprawdza.

A Wy już kupiliście coś podczas promocji w Rossmannie? :)

15 komentarzy:

  1. Skorzystałam z promocji i kupiłam sobie pomadkę z Wibo :)
    Śliczne kolory lakierów wybrałaś ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki lakierów super!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :) Lakiery cudowne ! I ta paletka również *.*
    Dodaję do obs :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę, jest bardzo fajna :) Piękny kolor lakieru Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy, uwielbiam lakiery z wibo:)
    mnie udało się upolować dwie szminki

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio preferuje matowe lakiery, bo moim zdaniem lepiej wyglądają na paznokciach.
    Świetny post!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki lakieru ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta paletka czekolada :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz mam szampon przeciw wypadaniu i wzmocnieniu , już po pierwszym użyciu rozczesują się idealnie i wogóle prawie nie wypadają polecam Redical :) Lakier z Maybelline ma śliczny kolor i świetnie trafiłaś z tą promocją ! :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na tej promocji nie kupiłam nic w pierwszym tygodniu, ale teraz żałuję, że nie wybrałam sobie kilku lakierów :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne rzeczy <3 ta paleta wymiata !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam lakiery z wibo :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki, rysunki, przemyślenia, całkiem ciekawy design bloga, czyżbym znalazła w końcu dobre miejsce dla siebie w tych przepastnych czeluściach Internetu? Zostaję, do zobaczenia pod kolejnym postem ;)

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger