listopada 16, 2015

~153 Post po domowemu - kosmetykowo #2 i trening z Chodakowską ;)

Cześć! W Rossmannie wciąż trwa promocja -49% na kosmetyki do makijażu. Także jeśli macie ochotę na powiększenie swojej kosmetyczki o jakiś puder, podkład, korektor, bronzer lub róż, to macie wciąż okazję. :) Ja pokażę dzisiaj swoje łupy z promocji na kosmetyki do oczu oraz do twarzy.


 Pierwszym z moich zakupów jest podkład z L'oreal Infallible 24 H Matte. Na promocji kupiłam go za 30 złotych, chciałam spróbować, czy warto jest kupić coś droższego. Raczej nigdy nie wydałabym na podkład 60 złotych! Wymagałam więc od niego, że mnie czymś zaskoczy, sprawi, że moja cera nie będzie się świecić (z czym od lat mam problem). Niestety, chyba na świecenie mojej cerze już nic nie pomoże, a szkoda. Niedługo go zrecenzuję, oczywiście nie zrobię filmiku, ponieważ takie rzeczy zostawiam profesjonalistkom. :)




 Ten puder również mnie zaciekawił. Stwierdziłam, że skoro jest ta promocja, to dlaczego by nie spróbować? Lubię testować nowe kosmetyki, a najbardziej lubię, gdy okazują się one trafionym zakupem. No cóż, dam mu szansę. Mój kolor to 001 Porcelain.




 Nigdy nie ufałam eyelinerom w pisaku, ale skoro mój ukochany eyeliner w pędzelku z Rimmela został wykupiony, stwierdziłam, że zainwestuję w coś innego. Muszę przyznać, że zostałam mile zaskoczona, całkiem przyjemnie się nim maluje i robi ładne kreski. Kosztował 15 zł.



To jest akurat podkład, który kupiłam mojej koleżance. :) Jestem pewna, że z chęcią mi go zrecenzuje. A korektor z Wibo kupiłam za 6 zł.


Tę słynną paletkę kupiłam za 7 zł. W Rossmannie niestety nie było innych paletek, ale ta w zupełności mi wystarczy. Poza tym te odcienie jak najbardziej mi odpowiadają.


A jutro idę na trening z Ewą Chodakowską organizowany w mojej szkole. :) Myślę, że to bardzo fajna inicjatywa i z chęcią zobaczę, jak wygląda taki trening na żywo. Coś czuję, że trochę się zmęczę, ale mam nadzieję, że uda mi się z nią porozmawiać, może nawet zrobić zdjęcie. Postaram się zrobić małą relację na snapie: sitekann i na blogu.


8 komentarzy:

  1. Kusi mnie Wake Me Up ... ładnie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam paletkę i korektor z wibo, niestety jest on średni :( nie współpracuje dobrze z podkladem :(
    ale za to paletka super <3

    zapraszam na moje haule (3posty) z promocji w rossmanie: http://160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten puder mnie zaciekawił. ;) Super post!
    http://xpleasedontstripmymindx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno ten podkład rewelacja! :) Ciekawe jak ten eyeliner. :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/ <--- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder jest całkiem ciekawy.
    Jak będziesz miała czas to zapraszam do mnie.
    Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne kosmetyki! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger