grudnia 23, 2015

~158 Driving Home For Christmas


 Witajcie! Święta tuż tuż, a więc spodziewam się, że wszyscy jesteście zajęci lepieniem uszek, pierogów, robieniem ciastek i tak dalej. Ogólnie praca wre. Wczoraj miałam ostatnią wigilię klasową i był to czas, kiedy mogliśmy sobie szczerze życzyć zdanej matury i dostania się na wymarzone studia. Ja zawsze mam problem ze składaniem życzeń, bo nigdy nie wiem, co powiedzieć, ale zazwyczaj okazuje się, że nie ma się czego bać. :) Wystarczy, że życzymy bycia szczęśliwym. Bo, gdy człowiek jest szczęśliwy, to każde marzenie może się spełnić.



 A teraz zapraszam Was na zimową stylizację. Chociaż nie ma śniegu, to i tak czuć klimat świąt. Te wszystkie reklamy, piosenki w radiu, wspólne gotowanie, to sprawia, że chociaż przez kilka, ostatnich dni w roku poczujemy się bardzo zżyci z rodziną i bliskimi. Pamiętam, że gdy byłam mała, razem z siostrą dawałyśmy naszemu psu i kotom opłatki z nadzieję, że o północy zaczną z nami rozmawiać. Niestety nigdy nie dowiedziałyśmy się, czy tak się stanie, bo zawsze chodziłyśmy na pasterkę o północy. :D


 W tym płaszczu od razu się zakochałam. Chociaż nie jest bardzo ciepły, to na taką pogodę jest idealny. Uwielbiam także sweterki oversize. Pomyślałam, że połączenie go z czapką i podartymi spodniami będzie całkiem fajnym pomysłem.














Chciałabym Wam życzyć ciepłych, radosnych i rodzinnych świąt. Sukcesów blogowych, w szkole, w pracy. Udanego Sylwestra i przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń. Żebyście zawsze byli szczęśliwi i nigdy nie byli samotni. :) No i oczywiście fajnych prezentów! Jutro wyjeżdżam do rodziny, także pewnie nie dodam już więcej postów przed świętami. 

17 komentarzy:

  1. Ja też usłyszałam na szkolnej wigilii mnóstwo życzeń w związku z maturą, choć ja zdaję ją dopiero za rok :) Genialne zdjęcia i wesołych świąt!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz, sweterek czapka. Masz świetną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cudowne zdjęcia! Ze stylizacji najbardziej podoba mi się sweterek. No i ten rysunek prześliczny
    Wesołych Świąt!
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo estetyczne masz zdjecia zrobione
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja! Wesołych świąt! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, niezobowiązująca stylizacja ! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w klasie to też większość życzen to: zdaj maturę, wybierz dobre studia, zebys dala rade w dorosłym życiu...:D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Już po świętach, więc ja ci życzę udanego sylwestra ;) Baw się do białego rana!
    Śliczna stylizacja *:)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sweterek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie umiem nigdy składać życzeń, ale jakoś to idzie :) Szkoda, że już po świętach.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w plecaku! cudny :) mam nadzieję, że swoje święta spędziłaś równie miło :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger