stycznia 11, 2016

~161 Podsumowanie 2015 roku!


Cześć Kochani! Mamy już 11 stycznia, a ja wciąż mam wrażenie, że jest jeszcze 2015 rok. Bardzo ciężko jest mi się przyzwyczaić. Dzisiejszy post będzie nietypowy, ponieważ zrobimy takie małe podsumowanie roku blogerskiego 2015. :D

1.Mój blog obchodził w 2015 roku swoje pierwsze urodziny. Było to w marcu.
2.Najpopularniejszym postem okazała się recenzja "Ta książka Cię kocha" autorstwa PewDiePie'a. Wszyscy pokochaliście sarkastyczny język, obrazki i zdjęcia, które zostały w niej zamieszczone.
3.Najwięcej komentarzy otrzymał post z lutego pod tytułem "I'd live in a hologram with you".


4.Innymi krajami oprócz Polski, które dość często odwiedzają bloga to: Francja, USA, Niemcy oraz Rosja. Na kolejnych miejscach są UK, Włochy, Ukraina, Turcja, Szwecja.
5.Najgorętszym miesiącem okazał się być lipiec 2015. :)
6.Blog co prawda nie ma dużo wyświetleń, ale ja staram się rozwijać w swoim tempie. Niestety nie komentuję za dużo innym blogom, ale myślę, że po maturze to się zmieni. :)
Jeszcze raz dzięki wielkie za wszystko! <3 Za wszystkie komentarze, odwiedziny, ciepłe słowa. Dziękuję! 
Alee, nie zwalniamy tempa. Nowy rok oznacza "nową mnie", a może po prostu kolejny rok, w którym mogę robić po prostu to, co kocham. Czyli blogować!


W moim prywatnym życiu ten rok chyba nic nie zmienił, może poza tym, że zaczynam się coraz bardziej otwierać na innych i przestałam być tak chorobliwie nieśmiała. ;) To jest akurat bardzo na plus. Dodałam także kilka filmików do bloga, co go nieco ubarwiło. Przeskok z onetu na blogspota nie był prosty, choć bloguję już od około 9 lat. Moim pierwszym blogiem był "pamiętnik" mojego kota Kacpra, który pisałam w wieku 11 lat. Wiecie, że w otchłani Internetu można go jeszcze znaleźć?! Chętnie Wam go kiedyś pokażę.
Bloga założyłam głównie dlatego, że chwilami miałam wrażenie, że moje myśli uciekają zbyt szybko. Poza tym, rzadko kto mnie słuchał. Dodatkowo, moje zamiłowanie do rysowania, mody i wszelkich innych rzeczy sprawiło, że dzięki blogowi zaczęłam to wszystko rozwijać. 
Na razie to tyle.
Takie krótkie podsumowanie.
NIE ŚPIMY, ŻYJEMY, BLOGUJEMY!
Na rysunku Daniel O'Brien. Wykonałam go specjalnie na umilenie tego dnia! A zeszyt pokażę już niedługo.

7 komentarzy:

  1. Jejku, wspaniałe podsumowanie ;>
    Super, że dalej się rozwijasz i pokonałaś w dużym stopniu swoją nieśmiałość!
    Trzymam kciuki w dalszym blogowaniu, dużo czytelników i oczywiście masę radości w pisaniu kolejnych postów!
    Co do rysunków masz świetny talent :)
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osiągnęłaś w ciągu ubiegłego roku, 2015! Życzę Tobie jeszcze więcej sukcesów!:)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne *.*
    Gratuluję, duży sukces :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://besusanna.blogspot.com/2016/01/womens-are-bad.html?m=1

    Super ze ten rok tak cię rozwinąl no i oczywiście życzę powodzenia dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne rysunki!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju ten rysunek Dylana jest taki bieudjkbqdio jeju śliczny :D
    Super podsumowanie :)
    ✿Jestem Folta - kliik✿

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger