marca 08, 2016

Co u mnie w to marcowe popołudnie?


 Hej! Co u Was słychać? W zasadzie u mnie chyba nic ciekawe, poza tym, że powinnam aktualnie się uczyć. ;) Mój blog cierpi chyba na jakieś wypalenie, prawdopodobnie ja też. A wiecie, że w tym miesiącu kończy już dwa miesiące? Moje dziecko takie dorosłe, haha. 15 marca 2014 - pierwszy post tutaj. Może kupię jakiś tort, czy coś?


 Mimo, że kończę w tym roku 19 lat i teoretycznie powinnam na tyle się zachowywać, być odpowiedzialna, mieć ustabilizowane życie, pomysł na siebie, na to, kim chcę zostać w otaczającym mnie społeczeństwie. To jednak czuję się na jakieś 15 lat. To było ledwie 4 lata temu. Kończyłam wtedy gimnazjum. Razem z koleżankami czułyśmy się takie wolne! Jakie to były czasy. Chociaż sądząc po moich starych wpisach, byłam wtedy dość, hmm, specyficzna. Żadna ze mnie była dusza towarzystwa, raczej outsider, którego głównymi narzędziami była kartka papieru, ołówek i długopis. 
Sałatka z avocado! Pycha! Podam kiedyś przepis na te pyszności.

A co powiecie na czekoladowe babeczki? Ewentualnie orzechowe, gdy nie macie na stanie czekolady. Kiedy się pozbieram, dodam różne przepisy na bloga.

 Jak już wspominałam, mój blog rozwija się we własnym, spokojnym tempie. Na co komu wyścigi, kto ma więcej obserwatorów? Jakie to ma znaczenie? Ja szukam tylko szczerych i prawdziwych obserwacji i sama takie daję. 
Ciasto francuskie? Idealne!


 Wiecie, że malować się zaczęłam dopiero w liceum? Właściwie to dopiero jakoś pod koniec pierwszej klasy. W gimnazjum wyglądałam chyba nieciekawie bez szpachli, ale raczej mnie nie hejtowali, więc może nie było tak źle. Ogólnie to jestem za tym, aby jak najpóźniej zaczynać się malować, bo po co niszczyć sobie młodą skórę twarzy? Podobnie jest z włosami. Ja popełniłam ten błąd, że chciałam być dorosła i bardzo wcześniej przefarbowałam włosy, teraz ich stan jest, jak się ostatnio śmiałam, tego pokłosiem. :)
Więc jeśli jesteście młodsze, to nie malujcie się i nie farbujcie włosów.
A i tak mnie nie posłuchacie, :D


 Loneliness is dangerous. It's addictive. Once you see how peaceful it is, you don't wanna deal with people.
Sometimes the person who tries to keep everyone happy is the most lonely person.
I hate getting flashbacks from things I don't want to remember.
I know everything happens for a reason, but sometimes I wish I knew what that reason was.



10 komentarzy:

  1. Ładny odcień tej szminki. Obserwuję Twojego bloga! :)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawiaj jakieś przepisy, chętnie schrupię coś słodkiego :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor szminki ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepisy sa mile widziane :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w link i poczekać aż strona się załaduje :
    http://goo.gl/IUu8xI
    Nic cię to nie kosztuje, a mi bardzo pomoże :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm ciasto francuskie wygląda pysznie! ♥
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. :)

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ciastka francuskie niesamowicie mi smakują, pycha! Uwielbiam :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam Cię za słowo i czekam na przepis z sałatką z avocado! ;) Cóż, to dobrze iż czujesz się młodsza duchem o te 4 lata, choć i tak, niektóre piętnastolatki są bardziej odpowiedzialne, niż część pełnoletnich.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :D (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo świetny pomysł z przepisami :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam w grupie tegorocznych 19nastek :)
    Co do urodzin bloga.. nie mam pojęcia kiedy mój ma :D

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger