marca 01, 2016

Kosmetycznie - filozoficznie


 Cześć! Mamy już marzec, a więc zostały mi jeszcze 2 miesiące szkoły. Muszę je dobrze wykorzystać, chociaż uważam, że chętnie już bym ją skończyła, haha. Dzisiejszy post to krótka recenzja, zdjęcia kosmetyków i moje przemyślenia w każdej wolnej linijce...


 Lubię czasami powspominać sobie dawne czasy. Chociaż kiedyś byłam mniej doświadczona i popełniałam więcej błędów, to teraz śmieję się ze starej mnie. Od czasu do czasu przeglądam tego bloga i czytam, co pisałam. Niektóre rzeczy często mnie bawiły, a niektóre zaskakiwały. To prawie jak pisanie pamiętnika! Tylko, że przez Internet.


Jakiś czas temu kupiłam sobie ten puder Rimmel Lasting Finish 25 H. Generalnie jest w porządku. Udało mu się na pewien czas pozostawić moją twarz matową, ale nie oszukujmy się, żaden producent nigdy nie osiągnie dwudziestopięciogodzinnej trwałości! Moja cera jest taka, że lubi się błyszczeć, ale ten puder w miarę to ogarnął.


Ogólnie mogę go polecił. Moja twarz po jego nałożeniu miała równomierny koloryt i byłam zadowolona z tego efektu. Wciąż go używam i będę, dopóki mi się nie skończy. A później testuję dalej.


 A wracając do moich przemyśleń... Zobaczcie, jak wszystko szybko się zmienia! Coś jest, a później tego nie ma. Nawet zwykłe obserwowanie zmieniającego się miasta. Tu kiedyś stał sklep, w którym w dzieciństwie kupowałam zeszyty, gumę di żucia i chipsy "Maczugi". Zawsze po szkole chodziłam tam z kolegami z klasy. W zeszytach rysowałam sobie komiksy. Ludzie czasami uważali mnie za introwertyczną, artystyczną duszę, z którą ciężko było się dogadać. No miałam swój świat, co będziemy się oszukiwać.


Ale jeśli realny świat nie pozwalał mi w pełni rozwinąć skrzydeł, to musiałam stworzyć własny. Grzechem byłoby nie spróbować. Nawet jeśli uznają was za wariata, to olać to! Tylko wariaci są coś warci.


 A tutaj cytaty, które mnie ostatnio zainspirowały:
Świat nie może umrzeć. Wielu już pokoleniom wydawało się, że świat umiera. Ale to tylko ich własny świat umierał. - Mała apokalipsa
Jak szczęśliwie żyliby niektórzy, gdyby o sprawy innych ludzi tak samo mało troszczyli się, jak o swoje własne. - Oscar Wilde
Ten, który kocha, powinien dzielić lost tego, kogo kocha. - Mistrz i Małgorzata
Don't ever tell anybody about everything. If you do, you start missing everybody. - Buszujący w zbożu





6 komentarzy:

  1. Świetna recenzja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pędzel do pudru gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym pudrze dużo dobrego, planuję jego zakup, jednak najpierw muszę wykończyć swój stay matte :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek lakieru :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger