marca 25, 2016

Recenzja książki: "ABC moich uczuć"

 "ABC moich uczuć" jest drugą książką, którą otrzymałam do recenzji. Została napisana i zilustrowana przez tego samego autora, jednak między nią a "ABC mojego stylu" jest kilka różnic.
"ABC moich uczuć" zostało bardzo ładnie wydane, rysunki zostały bardzo dobrze dopracowane,a w całości dominuje kolor czerwony, czyli od razu możemy go sobie skojarzyć z miłością. Książka jest poręczna, a więc zmieści się wszędzie.

 Przede wszystkim jest ona skierowana do nieco starszych dziewczyn, które były już na wielu etapach związków i wiedzą z czym to się je. Książka momentami jest przezabawna i podczas, gdy oglądałam ją z moimi koleżankami, stwierdziłyśmy, że jest naprawdę genialna.
 Jednym z zadań jest właśnie to, aby napisać jakie cechy powinien mieć nasz wymarzony partner. Oczywiście możemy być pod tym względem wymagające i napisać, co tylko pragniemy. W końcu to nasza książka, prawda? :)
 Niektóre teksty są naprawdę mocne...
 Niektóre teksty są okrutne, ale prawdziwe. Tak to już bywa w miłości.


Myślę, że ta książka może zainteresować każdą z nas. Jeśli lubimy rysować i tematy związków nie są nam obce, to koniecznie zaopatrzmy się w to wydanie! Coś zupełnie innego od "Zniszcz ten dziennik" lub "To nie książka". Ta książka to nasz pamiętnik, możemy w niej zamieścić wszystko, czego zapragniemy!

Niedługo przygotuję dla Was jeszcze jedną recenzję, tym razem o nieco innej tematyce. :) Piszcie, czy podobało Wam się "ABC moich uczuć" lub "ABC mojego stylu"!
Przy okazji, Wesołych Świąt Wielkanocnych!

17 komentarzy:

  1. żadna z tych książek "abc" nie przypadła mi do gustu, ja zdecydowanie wole tradycyjne książki z fabułą :D

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio widzę spory wysyp takich książek do uzupełnienia. Nigdy takiej nie miałam, ale wydają się interesujące i chyba przydałoby się przetestować. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o tej książce, ale dopiero po przeczytaniu Twojego posta dowiedziałam się nieco więcej na jej temat. Książka raczej nie dla mnie. Nie mam pojęcia o związkach i nie chcę go mieć.


    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna z najabrdziej kreatywnych ksiazek jakie miałam w rękach <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą książkę <3 Ona jest genialna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już wcześniej, fajna książka :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba;)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy polecają tę książkę, czas ją zakupić :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kupię i poczekam na tą 2-połówkę, haha ;P
    Bardzo fajna się wydaje ta książka! :)
    +Obserwuję ^-^
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/2016/03/wiosna-swieta-sesja-wiosenna.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego typu książek, ale widzę że ta jest pełna humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem zwolenniczką książek tego typu, ale to wywodzi się tylko i wyłącznie z mojego braku ambicji i słomianym zapale.
    Pozdrawiam, http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super recenzja. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam gdzieś ostatnio o tej książce.Niestety nie widziałam jej osobiście ,ale na razie zostanę przy zwykłej "Zniszcz ten dziennik " ja już obserwuję i zapraszam do mnie na bloga jeśli się tobie spodoba zaobserwuj http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już bardzo dużo recenzji tej książki, musi być naprawdę fajna! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną - ABC mojego stylu, to chyba wcześniejsza ksiażka z tej serii .:)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam recenzje ale jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger