kwietnia 06, 2016

Recenzja: "Ptaki i motyle" oraz "Paryski tydzień mody"


 Dzisiaj zawitałam do Was z kolejną recenzją. Książki otrzymałam od wydawnictwa Kaktus, któremu bardzo dziękuję. A więc, zapraszam Was do czytania!


 Na pierwszy rzut przyjrzymy się bliżej "Ptakom i motylom", których autorką jest Alice Chadwick. Książka została bardzo ładnie wydana, ma także format doskonały do kolorowania. Czym można się bardziej zainspirować, niż taką kolorowanką? Poza tym takie rzeczy są idealne na stres. W tej części mamy także kolejną zabawę, musimy znaleźć pewne rzeczy:


 Rysunki są przepiękne, a więc nie pozostaje nam nic innego, jak tylko nadać im jakieś wesołe barwy. Motylki, kwiatuszki, ptaszki...


 Jeśli lubicie odstresować się w taki sposób, koniecznie sprawdźcie tę książkę!





 Do recenzji otrzymałam także "Paryski tydzień mody" autorstwa francuskiej graficzki Zoe de Las Cases. Idealna zwłaszcza dla osób, które interesują się modą i chcą zacząć coś działać w projektowaniu.


Mamy tu mnóstwo projektów i inspiracji! Rysunki aż zachęcają, aby je pokolorować.





Co powiecie na tego typu książki? Mieliście kiedyś z nimi do czynienia? Moim zdaniem są naprawdę warte uwagi!

18 komentarzy:

  1. Świetne są te kolorowanki, szczególnie jeśli pogoda za oknem nie pozwala wyjść na świeże powietrze. Ja sobie ostatnio kupiłam kolorowankę w biedronce, muszę dokupić jakieś dobre kredki i do dzieła :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam! Jest świetna<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorowanki. Dzięki nim jestem mniej nerwowa i skupiam całą uwagę na jednej rzeczy. Ćwiczę koncentracje.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kolorowanki! :)
    Muszę sobie kupic ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo <3
    sama sobie bym kupiła takie kolorowani, gdybym tylko miała cierpliwość do ich kolorowania...:p

    OdpowiedzUsuń
  6. O znam te kolorowanki. Są bardzo popularne i polecane :D

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  7. Też koloruję w wolnych chwilach!

    Przy okazji zapraszam do mnie gdzie do wylosowania słodycze - JapanCandyBox

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już jedną taką i być może sprawię sobie kolejną, bo wypełnianie tego wszystkiego kolorami jest bardzo wciągające :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne takie książki, od dawna się na nie czaję.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorowanki! Sama jestem ich wielką fanką - doskonale potrafią zrelaksować po stresującym dniu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie (blog o okularach)> http://www.produktyray-ban.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowanki to doprawdy świetny sposób na relaks, który przez wiele osób jeszcze nie został odkryty. Dlatego warto robić takie recenzje i popularyzować tą formę rekreacji. W dzisiejszych czasach każde oderwanie się od smartfona jest na wagę złota;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kolorowanki dla doroslych i mam ich juz spora kolekcje jednak tych nie mam jeszcze:)
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowankowe szaleństwo dotarło w końcu do Polski. Tym razem na szczęście jest to coś co mozna pochwalić:)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger