maja 15, 2016

What's new??

Witajcie! Wiem, że od ponad miesiąca nie dodałam żadnej notki, ale no wiecie, maturka. Jeszcze mi został ustny polski, ale to już jest mniej stresujące, niż egzaminy pisemne. Zapisałam się też ostatnio na prawko, więc muszę w końcu zacząć uczyć się znaków drogowych haha. A w czerwcu może pójdę do pierwszej pracy, przyda się trochę zarobić na studia. Jednakże bardzo ważnym wydarzeniem jest także to, że moja kotka urodziła wczoraj cztery kociaki(!) Muszę przyznać, że nigdy nie oglądałam życia tak małych osesków na żywo, więc jest to całkiem ciekawe doświadczenie.


Dwa buraski, jeden szary i jeden cały czarny. Nie mam pojęcia, czy to chłopczyki czy dziewczynki, ale muszę przyznać, że są przesłodkie. Nala reaguje na nawet najcichsze miauknięcie, co mnie bardzo cieszy, bo ma super instynkt macierzyński. :D Na moim snapie: sitekann robię teraz mały dziennik z ich życia. Małe kociaki są takie urocze, dwa z nich nawet chwilę się biły, czyli już można zobaczyć, jak robi się między nimi hierarchia. Niedługo pewnie dodam jakąś stylizację, albo jakiś luźniejszy post. Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Dla mnie bardziej stresujące były egzaminy ustne. Denerwowałam się tak po prostu sama z siebie. Przez to dostałam mniej punktów niż oczekiwałam. :( Ale na szczęście ustne się nie liczą w rekrutacji na studia (a przynajmniej tak było rok temu).
    Śliczne kotki! Powodzenia na polskim!

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak słodkoo :*
    Czekam na stylizacje :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na ustnym polskim! A kociaki cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przesłodkie! Pewnie masz teraz przy nich dużo roboty...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że to już stary post i jesteś już dawno po maturze, ale nie mogłam się opanować - to zdjęcie jest przecudne! :D Mam nadzieję, że maluszki mają się dobrze i kocia mama też :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger