lipca 12, 2016

Co sprawia, że wstajesz każdego dnia?


Każdego roku podczas moich urodzin robię takie małe podsumowanie mojego życia. Robię w głowie listę tego, co udało mi się osiągnąć, a na co jeszcze muszę popracować. Chcę, by ta lista rosła i nie przestawała rosnąć ani na minutę. W tym roku życzę sobie prostych rzeczy: tworzyć, pisać, rysować, blogować, filmować, wysyłać pocztówki, poznawać nowych ludzi, jeść nowe potrawy, uczyć się języków, planować i niech nawet te plany szlag trafia, ale pozostaną w głowie, wyjechać stąd w pizdu autostopem na jakiś czas, ale później wrócić, opowiadać, zwiedzać, podróżować, spać i być wyspanym, spać pod gołym niebem, poznawać nowe zespoły muzyczne, nauczyć się w końcu grać na gitarze, kochać, żeby grupa zaufanych mi ludzi była niezmienna, uczyć się i dążyć do celu, nawet jeśli to wymaga czasu, uporządkować wszystko w głowie, zacząć w końcu myśleć pozytywnie, nie przejmować się tak bardzo porażkami, uśmiechać się, kochać, śnić, marzyć, ŻYĆ.  A życie potrafi płatać figle, więc trzeba je po prostu jakoś złapać i wyrwać z niego, co się da. :)







16 komentarzy:

  1. Świetny post!:D
    Piękny ten rysunek i fajne pędzle:D

    rilseee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy post.
    W sumie mam podobnie w moje urodziny, również sobie myślę co udało mi się zrobić przez ten czas i wgl.
    A co do gitary to również od zawsze chciałam się nauczyć na niej grać! ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post, powodzenia w tworzeniu, rysowaniu i przede wszystkim blogowaniu !

    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także co roku robię podsumowanie ! :D Mam nadzieję, że to czego sobie życzysz, spełni się ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba czerpać z życia jak najwięcej! Brać garściami wszystko, co dobre.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post! Paznokcie są bardzo ładnie zrobione :) Taka lista w głowie to świetny pomysł! A jeszcze lepiej jesli sie zapisze i za kilka lat przeczytać ją!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne paznokietki i fajny wymyśliłaś post:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, trzeba korzystać i brać z zycia ile się da:) piękne puzzle!:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przemyślenia. Ja muszę sobie trochę w tym życiu poukładać, bo ostatnio w ogóle nie mam na nic ochoty, a tego nienawidzę. Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, a paznokcie masz mega śliczne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle motywujący wpis! Świetny rysunek *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka, odezwij się do mnie na fb: Natalia Konopacka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam opcji napisania do Ciebie na fb. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia i spełnienia w zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy post :)
    pozdrawiam ;)i zapraszam
    http://weronikawicherekfotografia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger