SOMETIMES QUIET IS VIOLENT


 Cause somebody stole
My car radio
And now I just sit in silence...


Czasami czujemy się jakbyśmy byli sparaliżowani. Przez strach, nienawiść, sami nie wiemy, co jest tego powodem. Jesteśmy zmęczeni tym uczuciem, wolimy żeby pozostało to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Zmiany wymagają od nas wyjścia z bezpiecznego schronienia. Chociaż niekoniecznie tego chcemy, aby się rozwijać musimy wyjść poza to, co uznaliśmy za bezpieczne.


Jestem tego typu osobą, która lubi czytać książki i oglądać seriale. Potrafię żyć czyimś życiem i czuć się jakbym nim kierowała. Wszystkie te historie, które możemy tylko obserwować i nigdy nie będziemy brać w nich realnego udziału intrygują nas. Jednak jak to jest, że ułożylibyśmy czyjeś życie kawałek po kawałku, według własnego wzoru, ale nie potrafimy ułożyć własnego. Może to przez strach przed nieznanym. 


Jak wiele rzeczy musi się jeszcze zmienić, aby było idealnie. Lub chociaż tak, jak dawniej. Niekoniecznie idealnie. Za każdym postępem dzielą nas jeszcze miliony rzeczy, które trzeba zrobić by było naprawdę idealnie. 


Załóżmy po prostu koszulę w kratę, trampki, weźmy ze sobą kogoś lub coś, co bardzo kochamy i zaśpiewajmy naszą ulubioną piosenkę. Tak po prostu. Albo idźmy obejrzeć fajny film lub serial. Whatever. Nie da się osiągnąć pełnego szczęścia. Jednak każdy progres powolutku nas do niego przybliża. Nawet jeśli wszystko jest fucked up i wydaje się, że już niczemu nie można zaradzić.


Wtedy zamkniemy oczy i powiemy, że już nikt więcej nas nie zrani. Czasami nawet cisza jest brutalna.


Taka leśna stylizacja. Niekoniecznie do lasu. Pazurki zrobiła mi siostra. Muszę oficjalnie przyznać, że uzależniłam się od hybrydowych paznokci. Uwielbiam robić nowe wzory i testować nowe kolory. Szczególnie polubiłam efekt syrenki. Koszulę wyciągnęła moja koleżanka z szafy i powiedziała: To właśnie w niej będzie stylizacja! Ok! Moim zdaniem świetnie pasuje do szortów i kapelusza. Chciałyśmy oddać uroki miejsca, w którym robiłyśmy sesję.


Niestety mój post znowu zrobił się zbyt poważny. Taki mam nastrój, że lubię sobie czasami wszystko przemyśleć. Coraz częściej niestety. Staram się nie przejmować porażkami, ale... Czasami bolą. Bardzo bolą i potrafią siedzieć w umyśle przez długi czas. Chciałabym aby mój blog był przytulnym, miłym kącikiem do, którego każdy będzie chętnie zaglądał.








shirt - idk
shorts - Biedra
hat - idk
sneakers - Converse

Komentarze

  1. Warto jest poznawać nowe rzeczy, jednak zawsze jest choć trochę tego strachu przed tym co nieznane :)
    Piękne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mają klimat!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że to właśnie małe rzeczy sprawiają nam najwięcej szczęścia. Najważniejsza jest ukochana osoba i już świat staje się piękniejszy.
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam scenerię lasu. *-*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę czuję, jakbym czytała o sobie i swoich uczuciach, też jestem taka właśnie "wczuwająca się w życie innych", a to, co napisałaś na początku wręcz idealnie oddaje mnie teraz. Leśna stylizacja świetna, pięknie wyglądasz!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się właśnie wydaje, że przez to ciągłe dążenie do perfekcji jesteśmy nieszczęśliwi.. Ja odkąd trochę odpuściłam czuję się o niebo lepiej :)
    Koszula faktycznie pasuje do klimatu sesji, która wyszła Wam bardzo ładnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak cudownie wygladasz <333 Cudowne zdjęcia na łonie natury ^^

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do tego ile jeszcze musi się zmienić żeby było idealnie to powiem tylko tyle, że nigdy nie będzie idealnie. Nie da się tak :)
    Świetne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie, czytając książkę czy oglądając film często w myślach podpowiadam postaciom co powinny zrobić albo denerwuję się, kiedy robią coś absolutnie głupiego. Wtedy to jest takie proste, a kiedy mam zdecydować o swoim życiu to myślę nad tym dniami i nocami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku zakochałam się w tym ja piszesz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, racja :) Poza tym dodam - że piękne zdjęcia! takie naturalane :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany nie są złe. Jeżeli chcemy czegoś więcej w życiu, nie możemy po prostu siedzieć i nic nie robić. Bo to, czego pragniemy, niestety samo do nas nie przyjdzie, musimy wyciągnąć po to rękę, choć czasem jest ciężko. Ale na końcu raczej każdy powie, że było warto :) A szczęście rzeczywiście przynoszą jakieś drobne rzeczy, wystarczy się rozejrzeć i nie szukać ideałów, bo coś takiego nie istnieje.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiany są każdemu potrzebne :) Cudowne paznokcie! ☺


    A L W A Y S B E Y O U R S E L F

    Jeżeli mój blog ci się spodoba - zaobserwuj ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo lubię czytać książki i tak jak napisałaś - żyjemy czyimś życiem, bo najbardziej boimy się nieznanego, niczego więcej ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, podobnie jak Ty lubię oglądać seriale. Jeśli coś mnie zainteresuje, na pewno nie poprzestaję na jednym odcinku :)
    Stylizacja na plus :)
    Monday Morning

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytając fragment o przeżywaniu seriali myślałam normalnie, że widzę siebie. :D Ostatnio popłakałam się, oglądając film, wchodzi moja mama pyta o co chodzi, to odpowiadam, że bohater postąpił nie tak jak było trzeba i stracił przyjaciela, a ona tylko się zaśmiała, że za bardzo przeżywam.
    Stylizacja jest przepiękna! Zdjęcia również, koszula - ideał. <3

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne słowa kochana naprawdę bardzo motywujący post :) a te leśne zdjęcia idealnie tu pasują i wszystko proporcjonalnie podkreślają, wyglądasz świetnie a ta stylizacja jest urocza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia mają to coś w sobie! Wyglądasz świetnie wszystko pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ważne jest to, żeby iść do przodu z podniesioną głową i się nie poddawać!:)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem najlepiej zostawiać za sobą przeszłość. Nauczyłam się, że ona nic oznacza.
    Należy iść przed siebie z podniesioną głową i mieć wszystko w czterech literach.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia niesamowite :)
    Też uwielbiam hybrydy i efekt syrenki, jest super.
    Człowiek uczy się przez całe życie, może wyciągać wnioski z przeszłości ale najlepiej jak życie się teraźniejszością niż ciągle myślami jest się gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite zdjęcia! Jak z jakiejś okładki :o

    Zapraszam do mnie
    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi sie podobaja zdjecia!

    Zapraszam do siebie
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też idealnie odnajduje się w życiu fikcyjnych bohaterów. :D Piękne zdjęcia, z przyjemnością dodaje do obserwowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja, ten kapelusik jest mega uroczy ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. BArdzo łądna stylizacja! Świetnie piszesz :)
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna sesja zdjęciowa ! ;)

    Właśnie za te Twoje przemyślenia będę wpadać tu częściej! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja świetna, a te Conversy skradły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kapelusz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez bardzo lubię czytać ksiązki :D ładna stylizacja;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie napisany post! Tak ładnie to wszystko ujęłaś w słowach :) i ciekawy pomysł na zdjęcia. Ogólnie duży plus :D

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowity wpis i cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia! Bardzo klimatyczne
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie