sierpnia 02, 2016

Ulubieńcy lipca


 Cześć kochani! Niby są wakacje i mamy więcej czasu na wszystko, ale jednak ciężko jest znaleźć czas na cokolwiek. Mam wrażenie, że zawsze gdy coś sobie zaplanuję od razu wszystkie inne plany uciekają mi z głowy. Ciężko jest mi także znaleźć osobę, która zrobi mi zdjęcia. Więc dziś dodaję post o tematyce kosmetycznej. Zapraszam Was na ulubieńców!
Aby uciec od trudów życia codziennego zaczęłam oglądać serial, który poleciła mi koleżanka. I wiecie co? Jestem już w połowie 5-tego sezonu. Tak bardzo mnie wciągnął. Zastanawiam się, żeby zrobić jakąś recenzję Shameless. Ten serial spodobał mi się bardziej od Skinsów, czy nawet Breaking Bad, a jest o wiele mniej popularny. Porusza właściwie każdą tematykę i myślę nawet, żeby zrobić recenzję na jego temat. Oglądaliście?
Niby dostałam się na studia, ale nie jest to, co chciałam. Za rok na 100% zmieniam miasto, o ile dożyję. :D Trzeba jednak myśleć pozytywnie i wierzyć, że się uda. 


Pierwsza jest paletka z Kobo. Muszę przyznać, że bardzo mnie urzekła, więc musiałam ją kupić. Ma świetne odcienie, które bardzo mi odpowiadają. Kosztowała niewiele, bo kupiłam ją na promocji. Może nie jest w 100% idealna, ale spełnia swoją rolę i nie wyobrażam sobie na dzień dzisiejszy innej paletki. Maluję nią także brwi.



Kolejna jest urocza pomadka z Kobo. Ma naprawdę genialne opakowanie, w takie wzorzyste kwiaty. Na początku zamierzałam kupić ją tylko dla opakowania, ale jej odcień bardzo mi się spodobał. Tak naprawdę potrafię codziennie malować nią usta i jej barwa nie nudzi mi się.


 Znowu Kobo! Tym razem korektor. Te trzy kosmetyki były pierwszymi, które kupiłam od tej firmy. Nie zawiodłam się. Korektor również bardzo mi odpowiada. Czemu ciągle Kobo? Była promocja, więc skorzystałam. :) Długo szukałam fajnego korektora w sztyfcie, wszędzie były tylko w płynie. W końcu udało mi się trafić na ten i jestem w pełni zadowolona. Choć mógłby być trochę bardziej miękki, jednak nie przeszkadza mi to bardzo.

Co sądzicie o tej firmie? Używałyście już tych kosmetyków?

9 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale skoro kupiłaś 3 kosmetyki i wszystkie się świetnie spisują, to chyba też muszę coś sobie wybrać :) Opakowanie tej pomadki faktycznie przepiękne.
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam, żeby szminka była w takim sztyfcie w wzorki. Nie korzystałam jeszcze z kosmetyków z tej firmy i chętnie kiedyś jej spróbuje, chociaż prawie w ogóle się nie maluję. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej firmie, ale nie uzywałam ich kosmetykow :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy, podoba mi się ta szminka:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w opakowaniu tej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietni ulubieńcy <3 mega paleta <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka ma piękny kolor i opakowanie :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Ci przetestować koniecznie bronzer z Kobo. Jest w zimnym odcieniu, długo się utrzymuje, matowy, a kosztuje naprawdę nie wiele i jak dla mnie jest to najlepszy kosmetyk z właśnie tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger