września 12, 2016

buybubblefootball!

Cześć kochani! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pewną stronę, która bardzo mnie zaciekawiła. Jeśli kiedyś marzyliście o tym:


to znak, że koniecznie musicie odwiedzić tę stronę! KLIK  Możecie tam znaleźć masę różnych fajnych rzeczy. Zwłaszcza jeśli chcielibyście kiedyś spróbować piłki nożnej w dmuchanych kulach. Ja zawsze lubiłam takie zabawy na zewnątrz. Czy to paintball, czy zwykły badminton, sprawiało mi to radość. Bardzo chętnie spróbowałabym takiej piłki nożnej! Chociaż nie jestem wielką fanką tego sportu, to uwielbiałam kiedyś z koleżankami FC Barcelonę. W sumie to nie ma znaczenie czy lubimy piłkę nożną, myślę, że takie dmuchane piłki to świetna zabawa! Rzeczy do bubble sports oraz do bumper football znajdziecie na stronie buybubblefootball.com. Myślę, że jest to także bardzo fajny pomysł na prezent. Kto z nas nie chciałby spróbować czegoś takiego? Na wakacjach byłam z młodszymi kuzynkami w ogrodzie doświadczeń w Krakowie. Tam były podobne kule, ale bardzo krótko można się było w nich bawić i "wstęp" do takiej kuli był zarezerwowany dla młodszych dzieci. Jednak myślę, że to nieważne ile mamy lat, tylko na ile się czujemy. :)

Hi cuties! Today I would like to present you a site that made me very curious. If you ever dreamed about bubble sports it's a sign that you should check this site. 
There you can find a lot of  cool things. Especially if you would like to try something like bumper football in inflatable balls. I always liked such fun outdoors. Is this paintball or ordinary badminton, gave me joy. Very happy spróbowałabym the football! Although I'm not a big fan of the sport, I used to like it with my friends FC Barcelona. All in all it doesn't matter whether we like football, I think that such inflatable ball is a great fun! Things to bubble bumper sports and football can be found on page buybubblefootball.com. I think that it's also great idea for gift. I think that everyone should try it! I was on holiday with younger cousins in the garden of experience in Krakow. There were similar balls, but with a very short time it was possible to play them and the entry to the ball was reserved for the younger children. But I think it does not matter how old you are, but how we feel. :)






20 komentarzy:

  1. Mnie też proponowali artykuł sponsorowany, ale nie skorzystałam. Nie pasuje do tematyki mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to proponowali miesiąc temu, musiałam się porządnie nad tym zastanowić. :D No ale jest.

      Usuń
  2. Uwielbiam te kule dmuchane! Są świetne! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie.
    Nigdy nie bawiłam się w takiej piłce.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kulka, mogłabym mieć taką na własność :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te kule do grania w piłkę, nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to musi byc świetna zabawa :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna! Zawsze taką widzę na festynach, czy z okna mojej pracy :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis - coś dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się zawsze marzyło wejśc do tej dmuchanej kuli na wodzie! :D

    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy o tym marzyłam, ale zerknęłam na stronę :D
    Fajne <3 aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam taką kule pierwszy raz rok temu na Solinie :) Skojarzyło mi się trochę z chomikami, ale chętnie bym do czegoś takiego weszła. To musi być świetna zabawa :) !

    http://wazkowa.blogspot.com/





    OdpowiedzUsuń
  11. W takiej kuli po wodzie chętnie bym pochodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu przeglądałam ich stronę, mają tam wielkie dmuchane domki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak ku przestrodze: wspołpracowałam z nimi. szkoda słów kochana... nie wywiązali się z zapłaty ciągle mieli pretensje że post nie pasuje. aż w końcu wkurzyłam się i post usunęłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. też dostałam propozycję współpracy fajne te kule
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger