września 01, 2016

Rosewholesale wishlist

Cześć! Ostatnio zainteresował mnie asortyment sklepu internetowego Rosewholesale.com. Mają całkiem spory wybór i ciężko jest coś wybrać. Ja chciałabym zamieścić tutaj rzeczy, które najbardziej spodobały się mi i mojej przyjaciółce. Na początek koszule pokażę Wam koszule. Myślę, że są naprawdę ciekawe i niezbyt często widziałam podobne w naszych sklepach. Uwielbiam eleganckie koszule i można je nosić do spódnic i do spodni. Wybrałam także koszulki, bluzy i kurtki. Sukienek było tak dużo, że nie potrafiłam się zdecydować, które z nich wstawię do mojej wishlisty haha. Co sądzicie o moim wyborze?


13 komentarzy:

  1. Podobają mi sie te eleganckie koszule i płaszcz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa wishlista, płaszczyk jest przepiękny!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;**
    http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie koszule to strzał w dziesiątkę! :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszule są piękne, jestem ogromną fanką. Szkoda, że tak piękne ubrania są zazwyczaj tylko na tych zagranicznych stronach. No ale dobrze, że są :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam te ciuchy;sa swietne jak i ich cena. Zbliża sie jesień a mi potrzeny jakis płaszcz. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe rzeczy :) taki szary płaszcz przydałby mi się na jesień, w połączeniu z szalikiem w kratę i botkami-bajka :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pierwsza koszula i pierwszy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Poklikałam :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszule są bardzo ładne, ale akurat nie mój styl, więc sądzę, żeby do mnie nie pasowały. Poza tym podoba mi się pierwszy płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger