grudnia 18, 2016

Black Blouse From Zaful | Jak wygląda praca w Call Center?


 Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka szybkich zdjęć czarnej bluzki od Zaful. Zostały one jeszcze zrobione za słonecznych dni. Co o niej sądzicie? Na początku nie przykuła mojej uwagi, ale później stwierdziłam, że chciałabym aby znalazła się w mojej szafie. Ostatnio ubrania w takim stylu bardzo mi się spodobały.


Zamówienia z Zaful zawsze bardzo szybko do mnie przychodzą, więc nie mogę narzekać na tę firmę. :) Dziś chciałabym podzielić się także moimi wrażeniami na temat pracy w Call Center.


Była to moja pierwsza umowa o pracę. W moim wieku niektórzy już pracowali w wielu miejscach, ale ja zdecydowałam się na to dopiero po napisaniu maturki. Tę pracę poleciła mi siostra. Przymują każdego, bez żadnego doświadczenia, praca dla studentów, dobry zarobek itd. Ogólnie wszystko super. Przydzielili mnie do grupy pracującej dla banku. Szkolenie trwało 6 dni. Uczyliśmy się tak o tym jak udzielać kredytów. XD Co było całkowicie bez sensu, ponieważ tylko 3 z nas naprawdę upoważnili do udzielania kredytów, a reszta (w tym ja) trafiła do kampanii powitalnej. Co to takiego? Otóż zajmujemy się witaniem nowym klientów. Brzmi całkiem w porządku. Nie trzeba czytać za dużo oświadczeń, jak przy kredytach lub ubezpieczeniach. Wspomnieli jeszcze, że szkolenie będzie oczywiście płatne po wypracowaniu 160 godzin. Dla niektórych to niestety była wieczność haha.


Jak to wszystko wygląda? Po szkoleniu przechodzimy egzamin. Pisemny i ustny. Gdy go zdamy to super! Mamy pracę. Rozmawiamy na takiej sali, gdzie jest dużo stanowisk pracy. W każdej godzinie mamy 7 minut przerwy. Moja kampania przywiązywała dużo wagi do długości rozmów (7 minut to minimum, najlepiej będzie jak przegadamy z klientem pół godziny...). Tzw. x-sellem były dla nas np. aplikacje mobilne. Jednym z plusów było dla mnie to, że poznałam w tej pracy naprawdę świetnych ludzi. Dzięki nim bardzo przyjemnie chodziło mi się do tej pracy. Była jeszcze możliwość pracy na ubezpieczeniach, przedłużaniu umów do telefonów, telewizja i słynne garczki... Ogólnie duża różnorodność. Dzisiaj np. dzwoniłam do ludzi w związku ze Świeżaczkami. 
♡♡♡
Czasami zaczęłam się zastanawiać nad tym, że to niesamowite, ze niektórzy ludzie biorą kredyty na 150 tysięcy przez telefon. Praca w Call Center nie jest zła, ale tylko wtedy, gdy chcemy sobie dorobić np. podczas studiów. Nie potrafiłabym pracować tam przez cały czas. Zwłaszcza, że jest to ciągłe wpatrywanie się w monitor, a ja mam problemy ze wzrokiem. Często boli mnie także gardło, także nie mogę bardzo długo rozmawiać.
Jednak praca to praca. Nauczyłam się dużo o bankowości, co z pewnością przyda mi się w przyszłości. Dodatkowo poznałam także jak rozmawiać z klientami tak, aby ich np. nie urazić. Wbrew pozorom, całkiem sporo można się nauczyć dzięki takiej pierwszej pracy. Podobne doświadczenia są potrzebne, ponieważ dzięki temu kolejni pracodawcy będą na nas przychylniej patrzeć.
Pracowaliście kiedyś jako telemarketerzy?
Moje nowe świąteczne paznokcie. ☃❄❇

blouse - Zaful
dress - Zaful
jacket - Zaful

12 komentarzy:

  1. Moja pierwsza praca w zyciu to byl ankieter. I niby wydaje sie latwo prosto bo do kazdego sie podchodzi i pyta to jednak cos po tym miesiacu wynioslam. Takie prace serio maja jakis wplyw na nas.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zamawiałam z Zaful, piękne paznokcie!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne paznokcie. :) Każda praca czegoś uczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluzeczka;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Piękne paznokcie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna bluzka :) nigdy nie pracowałam jako telemarketer :)
    ale na pewno jest to ciekawe doświadczenie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam jeszcze takiej na wiązanie z wyciętymi ramionami. Prezentuje się pięknie ! :) Praca ponoć dość ciekawa, można dużo ludzi poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nigdy nie pracowałam :)
    Moja praca to aktualnie blog :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zaczynałam od call center, chociaż nie zagrzałam tam zbyt długo miejsca, bo to zupełnie nie moja bajka. Ale mam znajomych którzy pracują tam latami i taki rodzaj i tryb pracy im odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. to raczej nie jest praca dla mnie :P genialna bluzka- poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka a paznokcie cudne ;)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka. Śliczne paznokcie. Ja po maturze też myślę, żeby iść do call center.

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger