grudnia 22, 2016

Sammydress Review & Blogmas #2 All I want for Christmas is cat lamp!


 Hej Skarby! Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Ja dostałam od Sammydress uroczy prezent. Wiecie, że uwielbiam koty, dlatego nie mogłam oprzeć się tej przekochanej lampce. Oczywiście uwielbiam także słynnego Pusheen'a, którego wizerunek został przedstawiony na lampce.


Naprawdę nie spodziewałam się, że na tej stronie można znaleźć takie cuda. Po prostu pokochałam tego kociaka. Myślę, że to idealny pomysł na prezent dla osoby w każdym wieku. Ja byłam zachwycona, więc chyba każdemu może się spodobać. Nawet moja mama stwierdziła, że ten kocurek jest genialny!


Dodatkowym plusem jest na pewno to, że nie musimy zmieniać w nim baterii, tylko wystarczy że naładujemy go kablem USB. Z pewnością wygodniejsze od kupowania baterii! Kotek został wykonany z silikonu, można go naciskać i wraca do poprzedniej formy. Lampka świeci się na kilka kolorów. To może być zwykłe, białe światło, albo może się zmieniać na kolor niebieski, fioletowy, zielony itd. Ciekawy gadżet na imprezę!
Na kociaka czekałam około 3 tygodnie, ogólnie tego dnia dostałam trzy paczki i zaczęłam się zastanawiać, co myślał listonosz, kiedy mi je dostarczał. Niestety nie było mnie przy tym! Odezwał się nawet mój znajomy z Japonii od którego nie miałam żadnych wiadomości od ponad pół roku! Ah zapowiadają się piękne święta! ❤❤❤


Niedługo zasypię Was świątecznymi zdjęciami. Dzisiejszy kiciuś jest takim małym początkiem tego wszystkiego. Tak się cieszę, że już święta!






Moja sis zrobiła mi te świąteczne pazurki. Uważam, że wyszły całkiem ciekawie. Co sądzicie? Użyła do tego złotego pyłku, matowego topu i jeszcze lakieru termicznego. ☆


cat lamp - Sammydress

11 komentarzy:

  1. Super kociak i ładne pazurki. Bardzo podoba mi się design bloga -ach te deski <3

    zapraszam do mnie na konkurs
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampka jest niezwykle uroczym gadżetem. Ale ze względu na swoje kosmetyczne zboczenie muszę się skupić na paznokciach. Piękne mani! Bardzo fajne połączenie kolorów, ciekawe i nieprzesadzone zdobienie- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna lampka! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy jest ten kot! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lampka, bardzo mi się podoba. :-) Jeśli lubisz rzeczy w tym stylu, chciałabym Ci jeszcze polecić wspaniałą pościel młodzieżowa https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa/71. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger