stycznia 05, 2017

Gamiss Silver Backpack


 Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać plecak, który dostałam od Gamiss. :) Co o nim sądzicie? Osobiście zawsze chciałam mieć metaliczny plecak. Uwielbiam metaliczne gadżety!


Plecak jest bardzo duży i pojemny. Naprawdę można w nim zmieścić wiele rzeczy. Zdjęcia zostały zrobione w scenerii placu zabaw. Myślę, że wyszło całkiem zabawnie. 
Jeszcze nie miałam okazji przejść się w tym plecaczku, ale chyba najlepiej będzie to zrobić podczas słonecznego dnia. ♡♡♡




backpack - Gamiss

22 komentarze:

  1. Wygląda na bardzo dobrze wykonany, ale nie jest w moim stylu:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten plecak :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny plecaczek :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno odróżnia się od innych - mi się bardzo podoba! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny plecak!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bosko *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te plecaczki są takie urocze ♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten plecaczek <3 jest taki oryginalny i metaliczny hah :D cos dla mnie ;)))


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma bardzo ciekawy wzór, choć troszkę nie podobają mi się te dwie kieszonki z przodu, ale to taki szczegół :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest ten plecak :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ten plecak, ciekawie się prezentuje :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Az oczy bola... :D a w sloneczny dzien na pewno nie przejdziesz nizauważona :D

    Pozdrawiam i zapraszam

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba taki metaliczny plecak. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Plecak jest genialny, bardzo chętnie znalazłabym go u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja kocham wszystko, co się świeci, stara, a głupia jestem :D.
    Sama ostatni raz plecak miałam w gimnazjum, ale ten jest na propsie.


    http://douceurvoix.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, rzucający się w oczy plecaczek, jednak nie w moim stylu :/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger