stycznia 29, 2017

Spódniczka!


 Cześć! Dziś mam dla Was spódniczkę. Bordową spódniczkę od Gamiss. Ostatnio jestem strasznie zakręcona i ciężko jest mi się skupić. Dlatego dopiero teraz dodaję te chaotyczne zdjęcia. Zima, śnieg, lód. Ciągle czuję niedosyt, bo w tym roku jeszcze nie byłam na łyżwach!


Nie byłam, bo wszystkich moich znajomych gdzieś wywiało. Cóż, nawet nie wiem jak do tego doszło. Jednak bardzo poprawił mi się humor, bo zaczęłam z kumpelami planować podróż do Hiszpanii. Właściwie to nie ważne, gdzie pojedziemy, ważne że razem. Możemy nawet jechać pozwiedzać ich uczelnie. Wystarczy że weźmie się dobry humor do walizki. Chcę zrobić w te wakacje coś szalonego, kolega chce pojechać stopem do Chorwacji... Czemu nie! Ja mogę nawet jeździć stopem po moim mieście (choć pewnie nikt się nie zatrzyma). Dlatego potrzebuję kasy, bo jestem spłukana. Oj tak. Jednak, jeśli nie wiecie na co wydawać pieniądze, to wydajcie je na podróże.


Wszystkie materialne sprawy przeminą, a wspomnienia pozostaną z nami na zawsze. Podróżowanie jest piękne! Niestety sama mam niewiele okazji do podróży, ale niektórzy udowadniają, że można w Szwecji przeżyć miesiąc za 270 zł! Czy to nie jest piękne? W sumie nie ważne gdzie pojadę. Napiszę sobie na kartonie GDZIEKOLWIEK i poczekam aż zatrzyma się jakiś kierowca tira.


Co do spódniczki, podusi i zegarka... Zakochałam się w nich! Zawsze chciałam taką spódniczkę, dokładnie w takim kroju i kolorze! Mam taki sam zegarek, ale jest w kolorze czarnym. Biały też mi się bardzo spodobał. A podusia hmm... No jest przesłodka. Pusheen życiem! Niedługo pokażę więcej zdjęć tych szalonych rzeczy!


Trzymajcie kciuki, żeby udały się te moje podróże. To moje jedyne postanowienia na ten rok!

watch - Zaful
skirt - Gamiss
pillow - Gamiss

16 komentarzy:

  1. Boski zegarek *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful outfit! The skirt and top are just lovely!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszulka! :)
    podzielam zdanie dotyczące podróży- tyle człowiek ma, ile zobaczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten zegarek! I spódniczka też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka ze spódniczką - idealnie!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka z butami idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta spódniczka. Ogólnie super blog.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga
    http://classytag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka jest prze słodka, zakochalam się w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zegarek ! Pasuje Ci ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, dosyć zimowo, chyba dla każdej dziewczyny młodej.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger