lutego 07, 2017

Dresslink - koszula w pieski | Chcę być KIMŚ

koszula

Witajcie w świecie pełnym babeczek i małych piesków. Myślę, że to byłby najsłodszy świat ze wszystkich światów! Dziś pokażę Wam koszulę od Dresslink.


kot

Długo szukałam takiej koszuli z pieskim motywem. Jednak sieciówkowe propozycje nie skradły mojego serca. Zwykle było tak, że koszula miała za krótkie rękawy albo była za szeroka. Jednak koszula od Dresslink jest w sam raz! Ma jedną wadę - nie da jej się zapiąć w ramionach! A może to ja mam za grube ramiona? Sama już nie wiem haha. 

baleriny

Zawsze zazdrościłam tym, którzy od dzieciństwa wiedzieli kim chcą być w przyszłości. Jaki zawód wykonywać. Ja niby w podstawówce chciałam zostać lekarzem weterynarii, ale w miarę dorastania sama już nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Chciałam być prawnikiem, dentystą, chirurgiem, aktorką i jeszcze pisać książki i scenariusze. A może jednak architektem albo tłumaczem przysięgłym. To głupie, że za dzieciaka decydujemy o tym, jak będzie wyglądało nasze życie. Nikt nie nakierował mnie na dany zawód. Rodzice dali mi całkowicie wolną rękę w wyborze. Wiem jak niesamowite byłoby leczenie ludzi albo zwierząt jako lekarz, albo branie udziału w bardzo trudnych rozprawach. Odbieranie statuetek za najlepszy film i wpatrywanie się w ludzi, którzy czytają moją książkę. Niestety wiele jest osób w mojej sytuacji i to mnie bardzo smuci. Usłyszałam ostatnio w radio, że jest za dużo ekonomistów i filozofów, a za mało krawców, pielęgniarek, spawaczów, elektryków. No coś w tym jest, nie przeczę. 

koszula

Jak to kiedyś powiedział Laska w filmie Chłopaki nie płaczą, musimy sobie odpowiedzieć na jedno, zajebiście ważne pytanie: Co chcę w życiu robić? A potem zacząć to robić. No problem jest wtedy, kiedy ja na to pytanie odpowiedziałam już trzydzieści razy i za każdym razem odpowiedź była inna. Chyba społeczeństwo dorosłych nie będzie ze mnie dumne, bo stwierdzą, że nie ma ze mnie żadnego pożytku! Wiadomo, że fajnie jest dużo zarabiać, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby nasz zawód nas cieszył, a nie męczył. Nie możemy mówić sobie, że zostaniemy lekarzami, żeby dużo zarabiać! Ten, kto nie lubi siedzieć przy komputerze nie będzie zadowolony z bycia informatykiem. 
♥♥♥
Fajnie jest zmieniać świat na lepszy, ale musimy zacząć od siebie. Możemy być kimkolwiek, ale musimy wiedzieć kim chcemy być.

torebka

32 komentarze:

  1. Prześliczna torebka! Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest boska, wyglądasz w niej przeuroczo ;) torebka podoba mi się, super wyglądasz w takim zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz :> cudny koteł, ta torebka i etui z jednorożcem <3 Lubię takie gadżety!
    klikam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i buty są po prostu genialne! :) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jak dla mnie jest bombowa! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co bardziej wpadło mi w oko, czy koszula czy buty. Zarówno jedno jak i drugie rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka koszula ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna koszulka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta koszula :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w torebce! Koszula też świetna! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam tą koszulę już ! <3 Jest śliczna ! Balerinki także bardzo mi się podobają
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale uroczy zestaw.:) Koszula bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest ta koszula! Sama chętnie bym się na taką pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta koszula :) bardzo mi się spodobała :)
    a co do życiowych planów- czasem bywa również i tak, że mimo tego, iż wiemy, co chcielibyśmy robić nasze życie nie do końca nam na to pozwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka i silikonek na smartfona <3 chyba się zauroczyłam ^^
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna koszula :-) Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie buty wygrały, są hitem! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie motywy na koszulach!:)
    świetny blog, obserwuje ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh nie jesteś sama... ja też nigdy dokładnie nie wiedziałam co robić w życiu...
    Cudna torebka!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie wiedziałam co chce robić w życiu. Wybierając szkołę średnia nie byłam przekonana do tego czy chce wykonywać ten zawód, który wybrałam. Jednak dzisiaj mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z tego gdzie pracuję :) Fajna koszula, podoba mi się :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. uroczę buciki <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej!! Cudowne buty!! Przesłodka torebka i koszula!! *.*
    Obserwuje ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w podobnej sytuacji. Kończę technikum ekonomiczne (nie idę w tym kierunku, bo raczej nie ma przyszłości) i nie mam pojęcia co będzie ze mną dalej. Obserwuję ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Super skarpetki :D

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mega zdjęcia!
    zapraszam do mnie☺będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś ślad na przykład komentarz lub obserwacje😚

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna torebka! :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna torebka. :)
    Bardzo fajny wpis.
    Pozdrawiam. :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek aka ladyaria

Anna Sitek aka ladyaria
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog