Mint & Chocolate

brushes

 Cześć! Dzisiaj mam dla Was recenzję pędzelków i zegarka na rękę prosto z Chin. :)

brushes

Uwielbiam testować wszelkiego rodzaju pędzle. Zwłaszcza te z Azji, ponieważ są tanie i zazwyczaj są ciekawymi zamiennikami tych najsłynniejszych pędzelków, które kosztują krocie. Zamówiłam te najmniejsze do malowania oczu. Najmniejszym z nich można zrobić nawet cieniutkie kreski, prawie jak eyelinerem. Mają świetne włosie, bardzo mięciutkie, chociaż trochę sztywne. Mam nadzieję, że nie będą za bardzo zjadały cieni.

brushes

Wyglądają bardzo elegancko. Uwielbiam białe narzędzia do makijażu! Pasują do każdego pokoju, bo przecież pędzelki też powinny dodawać uroku naszej toaletce. 
Jestem posiadaczką wielu zestawów zamówionych z Zaful. Większość jest w porządku chociaż czasami zdarza się, że włoski są bardzo sztuczne. Jedne z nich to prawdziwe perełki, a na inne drugie trochę narzekam. Pierwsze zamówiłam rok temu, ponieważ byłam bardzo ciekawa jakości. Tak się zdarzyło, że do tej pory mam już ich bardzo dużo, ale wciąż szukam tych idealnych pędzli. Warto szukać takich, które mają ciekawą kolorystykę i wzory. Jednorożce, ombre, syrenki... Je wszystkie znajdziecie właśnie na stronie Zaful.
Tutaj pisałam o pędzlach w stylu rogów jednorożców. Zauważyłam, że teraz panuje szaleństwo na ich punkcie. Nie mówię tylko o narzędziach do makijażu, ale także o koszulkach, cieniach do oczu, różach... A tutaj napisałam o pierwszych pędzlach, które zamówiłam z chińskiej stronki. Tam również pokazałam gąbeczki do podkładu. Osobiście ich nie używam, ponieważ bardzo ciężko jest je umyć.
Czym myję pędzle?
Najlepiej jest użyć szarego mydła, albo czegoś równie delikatnego.
Zainteresowały mnie ostatnio włosia inne, niż syntetyczne. Ostatnio widziałam włosie z kozy, ale podobno są jeszcze z borsuka, wiewiórki. Jednak są one trudniejsze w pielęgnacji i mniej higieniczne. Nie mam pewności czy takie naturalne włosie jest pozyskiwane w sposób humanitarny. Zapewniam Was, że gdybym zebrała wszystkie wyczesane włosy z mojego psa to dałoby się z nich zrobić zestaw 13-u pędzli. Nie wydaje mi się, żeby producenci pędzli naturalnych czesali wiewiórkę... Na dzień dzisiejszy włosiom naturalnym mówię stanowcze NIE. Kiedyś napiszę notkę dotyczącą moich poglądów odnośnie obrony zwierząt, ale to jest dość długi temat.

brushes

Zegarki w srebrno-białym kolorze to mój must have! Na szczęście działa, bo często miałam pecha z zamawianymi zegarkami. Zwyczajnie nie pracowały, jak należy. Wskazówka się zatrzymała albo zahaczyła o jakiś wihajster. 

watch

Można go nosić do eleganckich stylizacji albo na co dzień. Zwykle sprawdzam godzinę na telefonie, ale przecież nie zawsze mamy przy sobie telefon! Zegarki na rękę są bardzo przydatne. Jednak jeśli nie potrzebujemy ich do mierzenia czasu to i tak wyglądają bardzo stylowo!

watch

watch

Zamówiłam jeszcze sukienkę dla mojej koleżanki. Możecie na niej znaleźć przepiękne hafty. Ta nadaje się idealnie na lato, ponieważ ma biały kolor i jest bardzo delikatna. Na mnie jest za krótka, dlatego nie mogłam pokazać moich nóg. Ewidentnie jestem za wysoka do tej sukienki! 
No i też się przyznam, że mi one nie pasują. Ja uwielbiam sukienki i spódnice maxi.

dress

dress

dress

dress

brushes - LINK
watch - LINK
dress - LINK

Szukacie kuponów do Zaful? Dzięki nim możecie sporo zaoszczędzić podczas zakupów. Mam dla Was jeden: ANNELIZF
Zapraszam do korzystania kochani! ♥♥♥

Komentarze

  1. Wspaniały masz kolor włosów <3
    Śliczna sukienka, poklikane :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego miętowego Eosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) żałuję, że nie widziałam jej podczas składania zamówienia :) pędzle super, ja również zamówiłam zestaw dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześliczna, a Ty wyglądasz w niej uroczo :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sukienka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zegarek! Też mam ochotę w końcu wypróbować chińskie pędzelki :D
    poklikałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wspaniałe włosy! Dobrze wyglądasz w tej sukience, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ona jest bardzo krótka, czego nie widać na zdjęciu. :)

      Usuń
  8. Świetny blog i śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twoje włosy! Również uwielbiam testować pędzle i tak samo jak ty nie zamówiłabym tych z naturalnego włosia.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://www.just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i naprawdę śliczna sukienka ^^ Od dawna jestem ciekawa tych chińskich pędzelków. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękne zdjęcia ! Cudny kolor włosów, wyglądasz bajecznie !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle wyglądają całkiem ok jak na chińskie. Ja swoje też myję szarym mydłem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest śliczna :) Bardzo mi się podoba :) U mnie niestety nie ma dostępu do szarego mydła więc muszę je myć szamponem, sprawdza się dobrze, choć nie wiem jak na długo ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie