czerwca 06, 2017

Ombre Brushes - Humaniści są super!

brushes

Jak juz wcześniej wspominałam, zakochałam się w chińskich pędzlach. No co tu dużo ukrywać, moim zdaniem te wyglądają po prostu bosko! Znajdziecie je w linku poniżej:
brushes - LINK
sunglasses - LINK
swimsuit - LINK
sunglasses - LINK
dress denim

brushes

Może mój zachwyt jest chwilowy, ale zdążyłam się już przekonać, że w funkcjonalności nie ustępują tym zwykłym, tradycyjnym pędzlom. Na ich trzonie możemy znaleźć przyjemny w dotyku grawer, co sprawia, że bardzo fajnie trzyma się je w ręce.
Za dużo tego różu i brokatu? Ja właśnie takie lubię. :)
Tych możemy używać do nakładania pudru, różu i podkładu.

pędzle

Jeśli jesteś przed wyborem profilu w liceum/technikum to myślę, że ten tekst może Cię zainteresować. :) A jeśli już jesteś po maturce, to nic. Ciebie również zachęcam do przeczytania!
Jestem bardzo zmęczona wszechobecnym hejtem na tzw. "humanów". W internecie znajdziecie mnóstwo memów, które wyśmiewają tę grupę. Też to zauważyliście? Większość studentów uważa, że na tych kierunkach nic się nie robi, że to tylko lanie wody.
Powiem tak, nie ma kompletnie żadnego znaczenia to, jaki profil wybierzesz. Naprawdę. Znam osobę, typowy "human" (bez dopisku tuman, proszę), która wybrała technikum informatyczne. Dlaczego? Bo wiadomo, opłaca się być informatykiem. Co zdawał na maturze? Rozszerzony polski i angielski.
Niestety polski system jest taki, że najważniejsza jest matura. Świetna pielęgniarka, znająca anatomię od A do Z, opowie Ci o każdej chorobie, ale nie zostanie lekarzem, ponieważ źle jej poszła matura. Kiedyś po prostu były egzaminy na uczelnie. Moim zdaniem było lepiej, ale cóż, teraz ktoś musi sobie nieźle zarobić na poprawiających maturzystach (tak, pisanie trzeci raz tego samego przedmiotu na maturze kosztuje 5 dyszek).
Nie piszę tego posta, żeby ponarzekać. Świat jest zbyt piękny, a życie zbyt krótkie, żeby załamywać się jednym, pieprzonym egzaminem. Chcę Ci przekazać jedną prawdę, której nauczyło mnie liceum.
Jako humanista możesz wszystko.
Nawet więcej, bo wymaga się od Ciebie ogromnej kreatywności i ciągłego trzymania ręki na pulsie.
Mam kumpelę po "humanie". Zgadniesz na co poszła? Na architekturę. Uważam, że będzie w tym całkiem niezła, dobrze znam jej wyczucie estetyki. Nazywanie jej "tumanem" byłoby chyba trochę obraźliwe. Jest to bardzo pracowita osoba i chciałabym, żeby kiedyś zaprojektowała mi dom. Dwie koleżanki poszły na ekonomię. Jak to? Sama matma! Dadzą radę? Oczywiście! Jak się chce, to się da. Zresztą większość ekonomistów jest po humanie.
Świetnym przykładem jest również lekarz po humanie. Tak, lekarz. W dodatku z rozszerzonej fizyki i matmy miał ponad 90%. Można? Oczywiście, że można.
A może humanista programista? Czemu nie!
Bycie humanem w niczym Cię nie skreśla.
Bycie humanem jest super!
Znam także osobę, która wybrała biolchem, a idzie na ASP.
Jeśli jednak wybierzesz typowo humanistyczny kierunek, jak prawo, to super! Może być tak, że jesteś urodzonym prawnikiem i jeszcze kiedyś zostaniesz sędzią. Przecież nasz prezydent także jest po prawie. ;) Warto też rozważyć naukę egzotycznych języków. Pewnie masz do tego dar! Wybierz rosyjski, chiński, japoński. Im bardziej trudny, tym lepiej! Później możesz zostać mega znanym tłumaczem przysięgłym.
Chyba, że wolisz iść na politologię...
Wiesz dlaczego mówi się, że po humanie nie ma pracy? Bo czasami jest tak, że idzie się na studia dla samego faktu studiowania, pomimo tego, że nie interesuje nas dany kierunek.
Do czego zmierzam?
Naprawdę ciężko jest mi wmawiać, że bycie inżynierem otworzy Ci wszystkie drzwi do wielkiej kariery. Możesz pomyśleć, że co ja mogę tam wiedzieć o wielkim świecie...
Dużo czytam, słucham innych ludzi i zapamiętuję ich historie. Odkąd pamiętam, zawsze mi mówili, że jestem bardzo empatyczna. Niestety czasami słuchałam również bardzo osobistych zwierzeń i musiałam wchodzić w rolę psychologa. Jednak teraz wiem, że marzenia i wspomnienia innych są wspaniałe. Kocham o nich słuchać.
Niektóre są niezwykle inspirujące. Nie wmówię Ci, że sam nauczysz się do matury z fizyki i zdasz ją na 100%. Nigdy nie masz takiej gwarancji, nawet po korepetycjach. Wiem, że cholernie trudno jest być samoukiem. Jednak tym, którym się to udało hmm. Musieli mieć dużo samodyscypliny. Zaryzykowali.
Nie wiem, czy po 5u latach mega trudnych studiów będziesz zarabiać 10 tysięcy miesięcznie... Jeśli jednak Twoje studia Cię do siebie nie przekonają, to zawsze możesz wybrać także studia podyplomowe. To może być fajna opcja. Uczysz się praktycznie przez rok.
Możesz też studiować dwa kierunki jednocześnie. Możesz też trzy, chociaż pewnie są jakieś granice możliwości.
Pewnie jakieś są, ale o żadnych nie słyszałam.
Ale co ja tam wiem, I'm nothing more than skin and bones.
W sumie nieważne czy jesteś biolchemem, matfizem, czy humanem.
A tak serio, to bycie matfizem jest zajebiste. Po tym możesz iść nawet na medycynę lub prawo!
Albo wiesz co, nie idź na studia tylko załóż firmę i sam sobie bądź szefem...
Dooobra, wracam do tych moich seriali.

pędzelki

pink

cosmetics

brushes

ombre

Kostium kąpielowy w palmy! Co sądzicie? Całkiem fajny na wakacje! W dodatku bardzo spodobało mi się to wiązanie na plecach.

swimsuit

sunglasses

swimsuit

sunglasses

sunglasses

72 komentarze:

  1. Świetne są te pędzle i mam nadzieję,że dobrze spełniają swoje funkcje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je używam do pudru i różu. :) Podkład zawsze nakładam palcami.

      Usuń
  2. Mam złote, z jasno różowym włosiem i po prostu je kocham, są bardzo fajne w praktyce i w dodatku śliczne! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękne są. Fajnie, że dobrze się spisują

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne jest jaki fakultet się skończyło i na jakich studiach się jest , Najważniejsze to odnaleźć coś, w czym będzie się najlepszym i co będzie się lubić. To tyczy się zarówno humanistów jak i ścisłowców :) Super okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już dawno po studiach, więc tekst mnie nie dotyczy :D Pędzle śliczne aż zaczynam żałować, że się nie maluję. Podobają mi się również okulary słoneczne i bardzo szykowna sukienka!
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem fanką oryginalnych pędzli. :)

      Usuń
  6. wow, przeeee urocze te pedzle! :-) , bardzo mi sie podobaja, buziaki Kochana


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych pędzelkach ! są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pędzle widziałam już na innym blogu, są rewelacyjnie piękne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo dobrego słyszałam o chińskich pędzlach, chyba w końcu się skuszę na jakiś zestaw. :) a te są wyjątkowo piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jakość porównywalną do tych naszych. :)

      Usuń
  10. ciekawe rzeczy

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te pędzelki, klikam - 7,33$, 15,20$, 5,10$ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for this article. Going to buy those brushes!!! So helpful. Sophie

    OdpowiedzUsuń
  15. Po obejrzeniu zaprezentowanych przez Ciebie zdjęć stwierdzam, że jesteś szaloną osobą- ale w pozytywnym sensie oczywisćie!
    Po pierwsze.. naprawde świetny wpis.. chyba pierwszy raz od kilku miesięcy trafiłam na coś mądrego, ale przede wszystkim motywującego :) Nie tylko jeżeli chodzi o szkołe, ale tez o bloga- bo widać, że robisz to z pasją i poruszasz temat, który zwłaszcza w tym czasie powinien interesować młodych ludzi.
    Sama jestem na profilu medialnym, czyli można powiedzieć, że to human. Uważam, że mega dużo zależy nawet nie od profilu (chociaż oczywiście od tego też) ale również od nauczycieli, od tego ile od nas wymagają. Z polskiego mam panią, która ma doktora i uczy w szkole. Robi to naprawdę świetnie:))) Przede wszystkim dużo od nas wymaga i uważam, że jest to bardzo dobre. Dopiero teraz zaczęłam to doceniac, bo tacy nauczyciele chcą dla nas, jak najlepiej i faktycznie potem są tego efekty. Mimo tego, że w gimnazjum baardzo lubiłam język angielski i miałam super panią, to niestety teraz mam pana, który właśnie w ogóle nie wymaga, a na lekcjach robimy tyle, co nic. Chciałabym powiązać swoją przyszłosć z j.angielskim, ale w tej sytuacji nie mam pojecia co robic. Niestety w tej szkole akurat nauczyciele z angielskiego są źli- więc żadna zmiana profesora nie wchodzi w grę.

    Czekam z niecierpliwością na kolejne posty i pozdrawiam!

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać takie komentarze. :) Bardzo motywują!
      Również uważam, że bardzo dużo zależy od nauczyciela, lepiej jest mieć bardziej wymagającego, niż lajtowego. Szkoda, że Tobie się taki trafił z angielskiego. :/ Mam nadzieję, że na studiach będzie lepiej. Ja w 1 klasie liceum miałam taką świetną sorkę z polskiego i do dziś pamiętam jej lekcje, a z matmy była taka beznadziejna, że niektórzy nawet chodzili do dyrektora z prośbą o zmianę.

      Usuń
  16. HUMAN TO TUMAN! Słyszę to za każdym razem, i szczerze, jakoś mnie to nie rusza. Ja jestem bardzo zadowolona z moich przedmiotów rozszerzonych w liceum i nie zamieniłabym ich nawet, jeśli ktoś by mi za to zapłacić! Nie wiem, czy wszyscy są świadomi, ale humanista był kiedyś człowiekiem wszechstronnie uzdolnionym, nie mam zielonego pojęcia, dlaczego teraz znaczenie tego słowa tak potwornie się zmieniło!

    A co do pędzlów - również takie uwielbiam! Jednak ja jestem z jakości zadowolona na tysiąc procent! ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, to pewnie jest spowodowane tym, że humanistów uznaje się za kiepskich m.in. z matmy. :/ A to nieprawda, bo wielu moich znajomych po tym fakultecie zdało super matmę na maturze.

      Usuń
  17. Ja liceum mam już za sobą i teraz tylko czekam na wyniki matury :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki. :* Obyś dostała się na wymarzony kierunek!

      Usuń
  18. piękne są te pędzle :) ja również mam podobne i jestem z nich zadowolona :)
    a co do meritum... trudno mi się wypowiedzieć na ten temat. Jestem z natury ścisłowcem, kocham matematykę całym małym serduszkiem i dlatego dobrze szło mi na rachunkowości. Skończyłam prawo i uczę się rosyjskiego :P także trudno mi powiedzieć, czy jestem humanistą, czy nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, jesteś żywym przykładem na to, że nieważne jaki się profil wybierze. :D Musimy tylko odnaleźć coś, co będziemy uwielbiać robić!

      Usuń
  19. Omg , how cute brushes ! :O
    I'm following you dear #471, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama wybieram się na profil humanistyczny i bez względu na jakiekolwiek memy, z którymi osobiście się nie spotkałam dotychczas, nie zamierzam zmienić swojej decyzji. Jakoś nie wyobrażam sobie siebie na żadnym innym kierunku na chwilę obecną. Prześliczne pędzelki!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze. :) Nie warto jest się przejmować opinią innych pod tym względem. Ostateczna decyzja należy do nas i ważne jest, abyśmy znaleźli coś, co będziemy kochali robić. Przykładowo ja na budownictwie byłabym bardzo nieszczęśliwa. :)

      Usuń
  21. Nie spotkałam się jeszcze z hejtem na humanistów :o Osobiście nie lubię ścisłych przedmiotów, ale też nie przepadam za historią. Za to polski mogłabym mieć cały czas!
    Też lubię chińskie pędzle i powiem szczerze, że kilka z nich jest nawet lepsze od tych ,,markowych'' i droższych pędzelków :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co słuchać hejtów, także się nie przejmuj. :)

      Usuń
  22. Fajne te pędzle ! <#
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz co trochę w tym racji ze po humanie nie ma prac, ALE jak się chce to MOŻNA! :D
    I Fakt kiedyś jak były egzaminy na uczelnie to było lepiej :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie. :D Wszystko jest możliwe.

      Usuń
  24. Piękne są te pędzle :)
    Może się na takie skuszę bo właśnie moje wołają o pomstę do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem himanistką, a mimo to w technikum i teraz na studiach jestem ma kierunku bardziej ścisłym, ale jakoś daje radę. Co prawda jeśli chodzi o teorię to jestem mistrzem w pisaniu, ale jak mi karzą coś liczyć to już jest gorzej. Nie rozumiem hejtu na humanów, co prawda humanistyczne kierunki nie dają super przyszłości, ale mimo wszystko wolę byc humanem niż ścisłowcem, dla mnie oni nie mają uczuć hehe.
    Pędzle super, też mam kilka chińskich i jestem zadowolona ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bycie humanistą nie przesądza o naszej przyszłości. :)

      Usuń
  26. Te pędzle są cudowne! ✨
    Pozdrawiam ciepło

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne pędzle :) Mam pytanko jaki to model aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne są te pędzle, a okulary wręcz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju jakie piękne pędzle, chce je :o ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również zrobiły wrażenie :)

      Usuń
  30. Pędzle jednorożca (Rosegal) wygrywają wszystko!!:D
    Piękne są:)<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorożcowe gadżety są genialne!

      Usuń
  31. przepiękne pędzle, takieee mega cuukierkowe :)
    http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Aleeeee piękne pędzelki! <3
    Jesteś chętna na wspólną obserwację Pozdrawiam:*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne pędzle i okulary ;) http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Anna Sitek

Anna Sitek
Modowy freak, fanka mrocznych seriali i książek psychologicznych, horrorów, jednorożców i anime. Uwielbia rysować i testować wszelkie nowości. Miłośniczka zwierząt. Uwielbiam second handy i staram się dodawać przynajmniej jeden element z sh do styliacji. :) Mam także prywatnego fotografa - moją mamę. :) | 19 | Sprzęcik: Sony a65

INSTAGRAM

Blogaski

zblogowani

zBLOGowani.pl

Jestem tu:

SpisBlog