Co kupiłam na promocji w Rossmannie

rossmann

 Wiem, że kosmetykowe szaleństwo w Rossmannie jeszcze trwa i jest to temat wciąż dość gorący. Dzisiaj idziemy w plener i przyjrzymy się nieco bliżej temu, co kupiłam.
Wybrałam się na bardzo spontaniczne zakupy z koleżanką. Wiedziałam, że na pewno potrzebuję nowego podkładu i eyelinera, jednak jak to bywa, również mnie ogarnął zakupowy szał.
Dowiedziałyśmy się, że pierwszego dnia o 8 rano pod drogerią stała i czekała na otwarcie spora liczba osób, o 9 nie było już wielu kosmetyków na najbardziej obleganych stanowiskach. Kolejnego dnia w Rossmannie był spokój i większość kosmetyków została uzupełniona. Wniosek? Najlepiej robić zakupy kolejnego lub nawet ostatniego dnia promocji. Wtedy mamy pewność, że kupimy to, po co przyszliśmy.

I know the Rossmann's madness is still going on and it's still pretty hot. Today we go to the open air and look a little closer to what I bought.
I went to a very spontaneous shopping with my friend. I knew I needed a new foundation and eyeliner, but as always, it was a shopping spree.
We found out that on the first day at 8 am under the drugstore stood and waited for the opening of a large number of people, at 9 was no longer many cosmetics on the most disgraced. The next day at Rossmann was quiet and most of the cosmetics were replenished. Conclusion? It is best to shop for the next or even the last day of the promotion. Then we are sure that we will buy what we came for.

rossmann

Eyeliner od Rimmel.
Należę do tej grupy osób, które dość często malują kreski na oczach. Bez niej czuję się zupełnie inaczej, bardziej dziecięco. Idealna kreska na oku jest podstawą w moim makijażu. Właśnie dlatego lubię próbować nowe eyelinery. Tym razem wybrałam kosmetyk od Rimmel. Jestem ciekawa jak się sprawdzi.

Eyeliner from Rimmel.
I belong to this group of people, who often make dashes in front of their eyes. Without it I feel completely different, more childish. The perfect line on the eye is the foundation of my make-up. That's why I like to try new eyeliner. This time I chose a cosmetics from Rimmel. I'm curious how it works.

rossmann

Podkład od Bell.
Używałam już kiedyś tego kosmetyku, ale tym razem postawiłam na ciemniejszy kolor. Ostatnio zauważyłam, że mam za jasne podkłady, więc stwierdziłam, że skoro jest promocja, to mogę wypróbować odcień o ton ciemniejszy.

Bell foundation.
I used to use this cosmetics, but this time I put on a darker color. Recently I noticed that I have too light foundations, so I said that since there is a promotion, then I can try the tone darker.

rossmann

Korektor od Bell
Zainwestowałam również w korektor. Wiadomo, że czasami fluid nie wystarczy i aby zakryć niedoskonałości przyda się również to cudeńko. Nakłada się go pędzelkiem, więc jest to dość wygodny kosmetyk.

Bell corrector
I also invested in a corrector. It is known that sometimes the fluid is not enough and to cover the imperfections will also be useful to this cosmetic. It is applied with a brush, so it is a pretty comfortable cosmetic.

rossmann

Tusz do rzęs od Lovely
Jestem absolutną fanką tej maskary. Dla mnie jest idealna! W dodatku na promocji można ją kupić za śmieszne pieniądze.

Mascara from Lovely
I'm an absolute fan of this mascara. For me it is perfect! In addition you can buy it for funny money.

rossmann

Maskara od Maybelline
Ten tusz do rzęs używa moja mama i bardzo go chwali. 

Maybelline mascara
This mascara is used by my mother and she praises it very much.

rossmann

Pomadka od Carmex
Ostatnio mam bardzo spierzchnięte usta, więc mam nadzieję, że ta pomadka przyniesie im ulgę. :)

Carmex lipstick
Recently I have very chapped lips, so I hope this lipstick will bring relief to them. :)

rossmann

Pomadka i kredka do ust od Lovely

Ten zestaw jest absolutnym fenomenem, a więc postanowiłam, że go wypróbuję. Rzeczywiście! Kolor jest przepiękny, muszę jeszcze upolować inne odcienie.

Lovely lipstick

This set is an absolute phenomenon, so I decided to try it out. Amazing! The color is beautiful, I still have to hunt other shades.

rossmann

Rozświetlacz od Lovely
Mam już róż i bronzer, a teraz przyszedł czas również na rozświetlacz. :)

Lovely highlighter
I already have blusher and bronzer, and now it's time for the highlighter. :)

rossmann

A Wy co kupiliście na promocji? :)

Komentarze

  1. Super zakupy! Uwielbiam K*Lips w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dzisiaj wejść i zapomniałam. Muszę też skorzystać z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że niektóre kosmetyki nam się pokryły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam rozświetlacz, lubię lubię:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe propozycje. z twojej listy wybrałabym tusz maybeline

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę kupić ten rośzwietlacz od lovely, gdyż mój się już skończył haha. Te dwa tusze to moja miłość <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten rozświetlacz od Lovely :)


    <a href="http://www.vamppiv.pl>Vamppiv - blog o modzie</a>

    OdpowiedzUsuń
  8. no błagam, roses to róże, kwiaty w sensie..

    OdpowiedzUsuń
  9. tusz lovely i pomadki carmex to moi ulubieńce od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia! Ja również zrobiłam zakupy, mamy te same tusze ;p są ekstra!
    Pozdrawiam, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten tusz! :)


    Zapraszam do siebie ! :)
    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie