You can't break me

by - maja 18, 2016


 Cześć! Dzisiejsza stylizacja będzie trochę maturalna i szkolna, ale z drugiej strony nadająca się także na wiele innych okazji. ;) W końcu skończyły się moje matury, co prawda na wyniki pisemnych trzeba czekać do 5 lipca (szczerze to nie mam pojęcia czemu oni aż tyle to oceniają :D), ale ważne, że już nie muszę pojawiać się w tej szkole haha.


 Bardzo cieszę się, że już skończyłam szkołę i chyba długo mi zajmie, aż za nią zatęsknię. Serio. Szkoła nie była zbyt fascynującym miejscem dla mnie. Może i można tam poznać wielu interesujących ludzi, ale naprawdę nie będę za nią tęsknić.


 Pewnie niektórzy stwierdzą, że jeszcze będzie mi żal tego, że skończyłam szkołę, ale w moim przypadku będzie chyba tak, że dopiero jak skończę 50 lat, to będę chciała do niej wrócić.


 Teraz trzeba dostosować się do nowych miejsc, doświadczeń. Może i będzie trudno, ale skoro przetrwałam szkołę, to chyba już nic nie będzie w stanie mnie złamać. Te wszystkie niesprawiedliwości, których doświadczał w niej każdy z nas. Chyba tylko pupile nauczycieli nie doznały tego na własnej skórze.


 Ale przecież i tak nie ma sprawiedliwości na tym świecie. W sumie trzeba przyznać, że gdyby była, to byłoby nudno. Więc wszystkie gry i intrygi, w których musimy brać udział mają trochę sensu. Ale jak wygląda gra, kiedy gramy samymi słabymi pionkami, a nasi przeciwnicy są o wiele mocniejsi?


To, co nowe może być ciekawe, ale także może zadać nam wiele bólu. Jednak, chyba czasem warto wyjść z domu, rzucić się na głęboką wodę i popłynąć pod prąd? Okaże się, że wszystko w naszym życiu ma sens.


Biała koszula kojarzy nam się zwykle z akademiami, końcem lub początkiem roku szkolnego, ale jeśli całą stylizację skomponujemy w odpowiedni sposób, to biała koszula może całkiem korzystnie na tym wypaść. Podobnie jest z czarnymi spodniami, gdy dodamy do nich coś ciekawego, to możemy zyskać całkiem fajny efekt. W przypadku tych, które dziś zaprezentowałam, mamy dodany srebrny zamek, który sprawił, że spodnie nie są już takie surowe, ale czujemy się w nich trochę luźniej.


Warto dodawać coś ciekawego do typowo szkolnych stylizacji. Zwykła biała koszula i zwykłe czarne spodnie lub spódnica nie wyglądają fajnie. Może srebrne oksfordki? Albo jakiś ciekawy żakiet? Coś, co doda naszej stylizacji dobrego smaku.


 Gdyby wszyscy ubierali się w to samo, to byłoby nudno! Nie dajmy się schematom.








trousers - Top Secret
shoes - Deichmann
shirt - Yups

You May Also Like

17 komentarze

  1. Zachwycam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjecia! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne tak samo jak stylizacja <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne butki :> Mam takie same heheh
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! :) Też w tym roku zakończyłam szkołę :) Planujesz iść dalej ?
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach!
    Pozdrawiam :*

    Zapraszam - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your jacket! A great classic school outfit :)
    Happy holidays!

    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są przepiękne i jaka stylizacja *.* Trafiła w moje serce ! Marynarka ma cudowny kolor i jakie boskie buty *.* Jedyeni buciki bym wolała na płaskiej podeszwie ! Mega i cudowne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja zdjęcia. U mnie minęło dwa lata od matur a już tęsknie za wygłupami na przerwach i nawet za niektórymi nauczycielami :)


    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, a buciki wymiatają :)
    Zapraszam do siebie(początkującej bloggerki):
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, a marynarka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolor żakieciku :) ostatnio jakoś mega podobają mi się brązy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Świetna marynarka :)

    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Blogaski

Jestem tu:

SpisBlog

zblogowani

zBLOGowani.pl