Recenzja "Jak rozpoznać czy Twój chłopak jest antychrystem?" | Rosegal wishlist

by - czerwca 13, 2017


Przygotowałam także dla Was recenzję książki pod tytułem: "Jak rozpoznać, czy Twój chłopak jest antychrystem?". Otrzymałam ją do recenzji od wydawnictwa Kaktus.
Na rynku możemy teraz znaleźć wiele poradników wydanych w podobnym stylu. Książka jest małych, kieszonkowych rozmiarów. Można ją przeczytać jednym tchem i nieźle się przy tym ubawić. Ten tytuł jest zdecydowanie dla osób z dystansem! Ja bardzo często chichotałam podczas czytania, ponieważ uwielbiam taki humor.
Zdecydowanie nie chciałabym być dziewczyną żadnego z przedstawionych przypadków! Seryjny zabójca, kleptoman, zombiak... Oj nie haha. Rysunki są przeurocze i sprawią, że przeczytamy ją z przyjemnością.


Co powiecie? Osobiście nie lubię szufladkowania ludzi i zaliczania ich do jakichś kategorii, ale autorka napisała ten poradnik w tak świetnym stylu, że nie mogłam się oprzeć i ją przygarnęłam do mojej biblioteczki. Coś jest w tych typach chłopaków, że naprawdę trzeba na nich uważać!





Dziś przygotowałam dla Was jeszcze taki malutki przegląd tego, co aktualnie Rosegal ma w swojej ofercie. 



Kostiumy kąpielowe są teraz bardzo na czasie. Nic dziwnego, w końcu większość osób wyjeżdża na wakacje do miejsc, gdzie jest woda! Mnie bardzo zainteresował ten dwuczęściowy w kolorze burgundowym. Wygląda uroczo!



A może wolicie czarne kostiumy? W asortymencie Rosegal również możecie je znaleźć. 


Jednoczęściowe stroje kąpielowe są bardzo wygodne do pływania!


Od długiego czasu zastanawiałam się nad balerinami w podobnym stylu. Nie mogłam nigdy znaleźć odpowiedniego rozmiaru dla siebie. Ubrane do spodni dodadzą dziewczęcego uroku!


Te pędzelki niesamowicie mnie zainteresowały. Mam słabość do wszelkiego rodzaju pędzli, a te wydają się być inne, niż wszystkie. W dodatku są ekologiczne.


Gdy tylko zobaczyłam ten naszyjnik to od razu skojarzyłam go z Małym Księciem. Pamiętacie tę scenę, gdzie Róża życzyła sobie, aby zamknąć ją pod kloszem z uwagi na zarazki ze świata? Zakochałam się w tym naszyjniku!

You May Also Like

1 komentarze

  1. Dwa pierwsze kostiumy zachwyciły mnie :) Wyglądają obłędnie pięknie :) Nie wiem który z nich jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Blogaski

Jestem tu:

SpisBlog

zblogowani

zBLOGowani.pl