Zaful wishlist + szminki!

by - czerwca 14, 2017

Zróbmy szybki przegląd Zaful! Co warto kupić? Czekają nas świetne promocje podczas trzecich urodzin ich sklepu.

Co sądzicie o bluzeczkach z odkrytymi ramionami? One są moimi absolutnymi faworytami. Zwłaszcza jeżeli mają jakieś ciekawe wzory.
LINK



Kombinezony! Tak, są wręcz idealne na lato, zwłaszcza na plażę!


Sukienki z odkrytymi ramionami również idealnie nadają się na wakacje. W połączeniu z okularami, ciekawą torebką i fajnymi sandałami wyglądają świetnie!


Długie kombinezony również są świetne. Chociaż ja wolę ciemniejsze kolory.

Kolejna bluzka w stylu off the shoulder.


Urocze sukieneczki w delikatnym kolorze? Czemu nie!


Zaful 3rd Anniversary blog giveaway

My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store Zaful is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/
Who doesnt love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my nameladyariablogafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!



Kochani! Pewnie już z wielu postów dowiedzieliście się, że Zaful ma swoje trzecie urodziny. Sklep ogłosił to z ogromnym rozmachem. Jednak myślę, że to bardzo fajnie! Dzięki temu możemy skorzystać z ciekawych promocji. Zaful ma asortyment godny zainteresowania. 
A po więcej info zapraszam Was tu: https://zafulofficial.wordpress.com/ Znajdziecie tam nie tylko posty po angielsku, ale również po polsku.

Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my name @ladyariablog after participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!

No dobra, ale o co chodzi! Żebyście nie pomyśleli, że znowu próbuję Was oczarować tym asortymentem.
Świętujemy urodziny! Kto z nas nie lubi rozdań?

Po pierwsze: Zaobserwuj blog ZafulYouTube oraz Instagram.
Po drugie: Kliknij na jedno, wybrane przez Ciebie zdjęcie.
A następnie: Wróć do wpisu na blogu Zaful, zostaw w komentarzu swój nick z Zaful: @xxxxxx i nazwę wydarzenia, do którego przystąpiłeś oraz nazwę mojego bloga: @ladyariablog

W każdym tygodniu zostanie ogłoszony zwycięzca!
Każdy szczęśliwiec wygra po $100 do wykorzystania w sklepie Zaful.
Czas trwania konkursu: 08.06-20.06.2017r.
Zwycięzcy zostaną wybrani tylko ze zweryfikowanych kont użytkowników.
Życzę Wam powodzenia!

plot

Bardzo stęskniłam się za dodawaniem zdjęć przedmiotów. Za takimi luźnymi postami, które dodawałam kilka lat temu. Czasami warto jest wrócić do korzeni.
Pamiętacie jak publikowałam pocztówki i przesyłki z różnych krajów? Teraz trochę zaniedbałam Postcrossing, a kartki i listy dostaję bardzo rzadko.
Niedawno otrzymałam kartkę od Fazowskiego. :) Ten podróżnik aktualnie jest w Afryce i dostałam kartkę z Etiopii. Niestety kartkę z tego kraju już posiadam, ale kolekcję wciąż można powiększyć.

kartka

kartka

Trafiłam także na bardzo ciekawą promocję w Naturze. Szminki z Wetnwild kupiłam za 6 zł. Nie potrafiłam wybrać jednego koloru, więc kupiłam dwa odcienie, a trzeci jest z Catrice.

szminka

szminka

szminka

szminka

szminka

A tutaj prezentuję Wam swatche. Ten pierwszy jest moim ulubionym. :) W dodatku mają matowe wykończenie.

szminka

You May Also Like

22 komentarze

  1. Świetne propozycje, bardzo lubię ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękne rzeczy pokazałaś, pierwsza bluzka jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta bluzka w kwiatki, poklikane
    bardzo fajne kolory pomadek :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear :) You have a really stunning blog!
    I'm now following you :)
    I hope you can take a look at my blog and maybe follow me back :)
    xoxo
    Lory

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że są promocję. Dzięki za informację :) A te ciuszki są świetne.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki szminek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy wybrałaś :)
    kartka od Fazowskiego? Ale czad! Zazdro wielkie :D
    uwielbiam gościa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez uwielbiam trend odkrytych ramion, większość rzeczy które ostatnio kupiłam jest w tym stylu. Wszystko co wybrałaś bardzo mi się podoba :) klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest rewelacyjna, kliknięte

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki szminek ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ubrania i świetny kolor szminki :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię zaful są tak naprawdę świetne rzeczy :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są kombinezony, ostatnio widziałam taki ze słowiańskimi kwiatami- cudo! Szkoda, że wyglądam w nich jak pączek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. błękitna sukienka jest cudowna :) Postcrossing to super sprawa ! Też ostatnio myślałam nad wysyłaniem listów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ale szkoda że znaczki ostatnio podrożały.

      Usuń
  15. Wszystkie rzeczy są cudowne *.*
    Kolor szminki obłędny :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Excellent post
    I'm following you :)
    Visit my blog ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam bluzeczki z ramionami!
    Sama mam jedną chociaż w swojej szafie i ją bardzo lubię :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  18. kombinezon najlepszy! :)

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń

Blogaski

Jestem tu:

SpisBlog

zblogowani

zBLOGowani.pl